Gå til innhold

Databutikken.com /hva skjer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å sende mail til support å spørre, istedenfor å spørre andre her på forumet? Tror at den datoen som står på siden er dato som de forventer å få inn varen til de som bestiller der og da, dvs det partiet de får inn imårra (eller når det nå var) allerede er bortbestilt. Men send en mail til support og spør du :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

er det INGEN som leser webshopguiden til hw.no og ser hva kundene mener ?

databutikken.com begynner å bli godt kjent for ELENDIG service..

elendig på det meste faktisk, les litt

Lenke til kommentar

Jeg bestilte et tastatur (Logitech) samt en rambrikke fra Multicom, og tastaturet skulle komme inn 15/1 mens rambrikken var på lager...jeg var litt mistenksom til dette da ingen av de andre webshop`ene hadde tastaturet før langt ut i februar. Og ganske riktig, når 15/1 kom, var plutselig datoen flyttet til 25/2...og jeg hadde bestilt samlet levering og var avhengig av at rambrikken kom raskt.

Sendte en mail til Multicom, og svar med beklagelse kom raskt. Her delte man opp ordren slik at rambrikken kom raskt, og så ble jeg lovet fraktfri etterlevering av tastaturet. I ettermiddag kom sendingsbekreftelsen!

Et eksempel til etterfølgelse for Databutikken og andre webshops. Med denne kundebehandlingen ender en feil opp som hederlig omtale.

Lenke til kommentar
elendig på det meste faktisk, les litt

Vi ofrer gjerne litt service for å få billige komponenter. Databutikken er tross alt kåret til billigste webshop flere ganger. Selv har jeg aldri hatt problemer med dem og handler gjerne der igjen.

Det er selvsagt trist at mange har hatt dårligere erfaringer med dem. Det vil jo også være negativt for butikken ettersom ingen gidder å handle der mer.

*send mail til databutikken da*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...