Sargent Fire Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Nå har jeg bestillt for en uke siden, og da hadde de tastaturet mitt på lager. Nå finnes det ikke på lager før 10/3, har de holdt av varen til meg? (fra databutiken.com/no) Har også bestillt en hel del annet alt skulle være på lager den 14/2. Lenke til kommentar
kvest Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hva med å sende mail til support å spørre, istedenfor å spørre andre her på forumet? Tror at den datoen som står på siden er dato som de forventer å få inn varen til de som bestiller der og da, dvs det partiet de får inn imårra (eller når det nå var) allerede er bortbestilt. Men send en mail til support og spør du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 er det INGEN som leser webshopguiden til hw.no og ser hva kundene mener ? databutikken.com begynner å bli godt kjent for ELENDIG service.. elendig på det meste faktisk, les litt Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 men varen var på lager når jeg bestillte den, tar dem ikke å holder av varen til jeg får resten på lager? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Dette må du vel neste spørre dem om. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg bestilte et tastatur (Logitech) samt en rambrikke fra Multicom, og tastaturet skulle komme inn 15/1 mens rambrikken var på lager...jeg var litt mistenksom til dette da ingen av de andre webshop`ene hadde tastaturet før langt ut i februar. Og ganske riktig, når 15/1 kom, var plutselig datoen flyttet til 25/2...og jeg hadde bestilt samlet levering og var avhengig av at rambrikken kom raskt. Sendte en mail til Multicom, og svar med beklagelse kom raskt. Her delte man opp ordren slik at rambrikken kom raskt, og så ble jeg lovet fraktfri etterlevering av tastaturet. I ettermiddag kom sendingsbekreftelsen! Et eksempel til etterfølgelse for Databutikken og andre webshops. Med denne kundebehandlingen ender en feil opp som hederlig omtale. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 elendig på det meste faktisk, les litt Vi ofrer gjerne litt service for å få billige komponenter. Databutikken er tross alt kåret til billigste webshop flere ganger. Selv har jeg aldri hatt problemer med dem og handler gjerne der igjen. Det er selvsagt trist at mange har hatt dårligere erfaringer med dem. Det vil jo også være negativt for butikken ettersom ingen gidder å handle der mer. *send mail til databutikken da* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå