anders! Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei! Dette er litt flaut men var hso en kamerat og satte oppløsningen til 1080p. Selfølgelig glemte jeg å skifte før jeg dro og når jeg skal på menyen nå så er det bare en svart skjerm. Hvis noen kunne guide meg fra hovedmenyen til å endre skjermoppløsning hadde det vært flott! Feks: fem klikk ned, trykk x osv:P Hjelp mottas med stor takk! Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 1) Slå av maskinen sånn at den lyser rødt. 2) Hold inne på/av knappen i 5-10 sekunder, den starter opp og den vil pipe litt tror jeg for å deretter slå seg av. 3) Så skrur du på maskinen og den er satt tilbake til SCART eller det du bruker. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 1) Slå av maskinen sånn at den lyser rødt.2) Hold inne på/av knappen i 5-10 sekunder, den starter opp og den vil pipe litt tror jeg for å deretter slå seg av. 3) Så skrur du på maskinen og den er satt tilbake til SCART eller det du bruker. You saved my day! Takk skal du ha Spec-ops-j Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Bare hyggelig Offtopic: I lys av denne tråden, kunne noen lage en "Noe er galt med min Ps3, løsnings" tråd? Som kunne hjelpe folk til å løse problemer så slipper kanskje en del å vente på svar i en tråd. Tror ikke jeg er den rette til å gjør det, men kan jo hjelpe til med det lille jeg kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå