icedragon1990 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei tok en defragemtasjon på hardisken og kjørte "ccleaner register clean up" min her om dagen og dagen etter jeg skrudde på pcen så var alle windows lydene borte! hvorfor det? :S Lenke til kommentar
Thomas87 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Deilig ikke sant? Er windows-lydene slettet? -- eller er de bare koblet ut? For å aktivere de igjen, kan du gjennom kontrollpanel finne "lydenheter"(sound and audio-device). Dobbelklikk på denne, velg tabben "lyder"(sounds) , hvor du i drop-downenheten velger "windows default". Med mindre lydfilene er slettet fysisk, skal du nå ha gjennomrettet lydene. Lenke til kommentar
icedragon1990 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Deilig ikke sant? Er windows-lydene slettet? -- eller er de bare koblet ut? For å aktivere de igjen, kan du gjennom kontrollpanel finne "lydenheter"(sound and audio-device). Dobbelklikk på denne, velg tabben "lyder"(sounds) , hvor du i drop-downenheten velger "windows default". Med mindre lydfilene er slettet fysisk, skal du nå ha gjennomrettet lydene. uhh.. gikk ditt nå og fant ut at oppsettet er satt på "no sound" hvorfor er den det? O.o så jeg setter den på "windows deafult" og lydene er der men jeg må sette opp alle lydene manuelt...... som dette http://dump.no/files/c30106999a33/bilde.bmp sorry stort bilde Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Spør du meg bør windowslydene være av, kanskje med unntakt av Lite batteri lyden hvis man har bærbar. Lenke til kommentar
icedragon1990 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Deilig ikke sant? Er windows-lydene slettet? -- eller er de bare koblet ut? For å aktivere de igjen, kan du gjennom kontrollpanel finne "lydenheter"(sound and audio-device). Dobbelklikk på denne, velg tabben "lyder"(sounds) , hvor du i drop-downenheten velger "windows default". Med mindre lydfilene er slettet fysisk, skal du nå ha gjennomrettet lydene. uhh.. gikk ditt nå og fant ut at oppsettet er satt på "no sound" hvorfor er den det? O.o så jeg setter den på "windows deafult" og lydene er der men jeg må sette opp alle lydene manuelt...... som dette http://dump.no/files/c30106999a33/bilde.bmp sorry stort bilde noen som veit om åssen jeg kan få dette tilbake til det normale? orker ikke å sette opp alle lydene på nytt. det jeg må ha lydene til er egentlig når jeg skrur på volumkontrollen i windows for da kommer det bare pipelyd fra pcen og ikke i høytalerne og det er irriterende Lenke til kommentar
icedragon1990 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Sorry for bump men er det ingen som veit åssen jeg får tilbake oppsettet? Lenke til kommentar
SW20 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Sorry for bump men er det ingen som veit åssen jeg får tilbake oppsettet? Lett! Kontrollpanel - Lyder osv. - Velg rullegardinlista under lydoppsett og velg "Windows-standard". Klikk OK. Funker ikke det, så må du nok til pers og gjøre det manuelt. Sorry. Lenke til kommentar
icedragon1990 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Sorry for bump men er det ingen som veit åssen jeg får tilbake oppsettet? Lett! Kontrollpanel - Lyder osv. - Velg rullegardinlista under lydoppsett og velg "Windows-standard". Klikk OK. Funker ikke det, så må du nok til pers og gjøre det manuelt. Sorry. det du sier her er det jeg har prøvd så må nok gjøre det manuelt Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Dette er et "problem" som har eksistert i windows lenge. Hvis du bytter skjermtema, eller liknende kan windows finne på å gå til en default lydsetting igjen. Regner med det er noe slikt som har skjedd, snarere enn at defrag skal ha endret disse innstillingene. Hvis du har ditt eget lydoppsett, bør du lagre dette inne i lydinstillinger under et eget navn, slik at du slipper å sette det opp på nytt hvis dette skulle skje igjen. Endret 11. januar 2008 av Dipso Lenke til kommentar
icedragon1990 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Dette er et "problem" som har eksistert i windows lenge. Hvis du bytter skjermtema, eller liknende kan windows finne på å gå til en default lydsetting igjen. Regner med det er noe slikt som har skjedd, snarere enn at defrag skal ha endret disse innstillingene. Hvis du har ditt eget lydoppsett, bør du lagre dette inne i lydinstillinger under et eget navn, slik at du slipper å sette det opp på nytt hvis dette skulle skje igjen. okey det viste jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå