shadow9 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) jeg har nettopp lastet ned Crysis demoen. Når jeg var ferdig med å installere den så tenkte jeg at jeg skulle installere sandboxen som følger med. Og får meldingen "Error 1303. The installer has insufficient privileges to access this dirctory: C:\Program Files(x86)\Electroic Art\Crytek\Crysis SP Demo\Editor. The installation cannot continue. Log on as an administrator or contact your system administrator" noe som virker merkelig siden jeg er administratoren på PC-en. så skjekket jeg mapper og slikt, og fant ut at alle mappene på hele disken er skrivebeskyttet. har prøvd å fjerne det, men det får jeg tydligvis ikke lov til. har noen noe forslag til hva jeg skal gjøre? Endret 3. januar 2008 av shadow9 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hadde vært veldig greit å få oppgitt hvilket operativsystem du har. Lenke til kommentar
shadow9 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Hadde vært veldig greit å få oppgitt hvilket operativsystem du har. hehe ops ja jeg har vista home premium Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Programmer som ikke er tilpasset Vista vil kunne gi en slik feilmelding ved installasjon (også en del som sies å være tilpasset). Årsak: Endring i sikkerheten mellom siste beta av Vista og den endelige utgaven. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Aktiver UAC igjen. Eller kjør installasjonen som administrator (høyreklikk på installasjonsfilen). Lenke til kommentar
shadow9 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 jeg er allerede administrator på PC-en så jeg får ikke noe valg når jeg høyre klikker. og UAC står på. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Sjekk at du har rettigheter på mappen. Prøv å kjør filen med kompatibillitetsmodus satt til XP. Når det gjelder skrivebeskyttelsen så har det ikke noe å si. Windows overser dette. Lenke til kommentar
shadow9 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Sjekk at du har rettigheter på mappen. Prøv å kjør filen med kompatibillitetsmodus satt til XP. Når det gjelder skrivebeskyttelsen så har det ikke noe å si. Windows overser dette. hvordan får jeg skjørt den med kompatibillitetsmodus satt til XP? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Høyreklikk på installasjonsfilen og velg egenskaper - > kompatibillitetsmodus. Lenke til kommentar
shadow9 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 jeg har ikke kompatibillitetsmodus som et alternativ, de jeg har er: generelt, sikkerhet, egendefinert og detaljer. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Da må den være fjernet fra Home Edition virker det som. Har ingen andre ideer for øyeblikket. Men fikk du sjekket rettighetene på mappen, under sikkerhet? Sett deg som eier, finnes en tråd om dette i sticky ("Problemer med Windows"). Lenke til kommentar
shadow9 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 ja gjorde om eieren til meg, men det hjalp dessverre ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå