Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei og hå! Grunnen til gjestepost, er at store deler av vennegjengen er her inne registrert, bare så det er sagt. I går, kom jeg til å treffe ei meget pen jente. Og vi endte opp i senga hjemme hos henne. Dette utartet seg fra klining til kyssing på halsen og på puppene. Når jeg beveget meg nedover på halsen, begynte hun å puste tyngre, og presset på en måte brystkassa litt frem når jeg beveget meg nedover på brystet henens. Samtidig som hun begynte ta meg noe veldig på armene og slikt. Jeg slikket henne på brystvorta og slikt, mens hun pustet ganske tungt, og presset hodet ned i puta og tittet opp og bakover på en måte. Er dette fordi hun ble kåt? Vi hadde aldri sex liksom. Hun er 14 og jeg er 15. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Enten har hun en veldig merkelig måte for å si ifra hva hu ikke liker. Eller så gjorde du noe riktig i alle fall Men skal ikke hoppe på konklusjonen at hu var kåt med en gang. Men at hu likte det virker ganske sikkert. Og vil du virkelig vite så kan du spørre hu For du har jo gitt et greit nok inntrykk nå Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hun ble i alle fall temmelig tent. Stå på gutt Hun vil antakelig klemme på armen din om hun blir opphiset, ikke stryke den, så om det var tilfellet har du jo truffet ganske bra Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Du slikket henne på puppene, hun lente hodet bak, tung pust, ufokusert blikk. Ja, hun ble kåt. Jeezez. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Sånn egentlig, så håper jeg litt for din skyld at du fant det ut like etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg