anatomicpants Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Siden Dell har lansert sin tablet pc tenkte jeg at det var på tide med en tråd på denne også. Link til Dell Spesifikasjoner: Intel ULV Core Duo eller Solo HD eller SSD Opptil 3gb ram 12.1" med LED backlight eller utendørs display og ... ...Kapasitiv touch + trykkfølsom penn (wacom aktig) Liten power adapter Vista eller xp tablet Hele spesifikasjon ligger på Dell link over. Og jeg klarte ikke å la være å bestille en i dag... U7600, 120gb, 2gb, LED backlight, wlan a/g/n, bluetooth, 6 cell batteri, media base og Vista Business. Dukker nok ikke opp på en stund, men skal se om jeg kan skrive en liten review når jeg får den eller når jeg vet mer om når den blir levert. Hvis noen andre har bestilt eller har erfaringer så kan det utveksles her. Endret 2. januar 2008 av anatomicpants Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du får ta noen bilder og fortelle litt om ytelse, lysstyrke og batterikapasitet. Gleder meg til å få litt mer info om denne pcen. Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Latitude XT-en min produsert i dag og sendt over til Schenker. Burde være i Oslo om 4-5 dager. Mer info når jeg får den. Lenke til kommentar
andemann Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Er du fornøyd med den? Hva bruker du den til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå