Liberalistiske Samebror Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ser ut som en amerikansk fotballstadion, men den brukes kanskje til soccer også? Er det lov å sjekke nettet eller må man ta det fra hukommelsen man ikke har? Suncorp Stadium, Australia det er riktig Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ble litt lite bilde, men det skal gå ann å vite hvilken stadion det er hvis man har ekstreme kunskaper om fotballstdioner i Oseania. Blir den for vanskelig kan jeg legge opp et annen stadion. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Lykke til de som har så ekstreme kunnskaper om stadioner i Oseania, men må bare spør, hadde du klart det selv? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Vil tro det er ytterst få, om i det hele tatt noen her inne som sitter på slike kunnskaper... Foreslår du tar en lettere Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er dere enige i at vi skal kanskje holde oss til Europa? Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Ja, skal ta en lettere. Men det kunne jo vært en fyr fra Norge som hadde strandet på New Caledonia, og han hadde kanskje klart den. Svaret var Stade Numa-Daly. Ny. Hint: Øst-Europa, "norsk navn på stadionen eller et norskt ord", navnet kan være en motorisert ting, kapasitet under 20 000 ifølge worldstadiums.com Endret 4. januar 2008 av 1r9b1k7 Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jepp, riktig. Lurer på om det betyr noe på hviterussisk? Endret 4. januar 2008 av 1r9b1k7 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Ja, skal ta en lettere.Men det kunne jo vært en fyr fra Norge som hadde strandet på New Caledonia, og han hadde kanskje klart den. Svaret var Stade Numa-Daly. Skulle jo akkurat til på skrive det! Trodde du VIRKELIG noen skulle klare det, eller bare søkte du rundt på worldstadiums for å finne den vanskligste du kunne finne? Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Trodde selvfølgelig ikke det! Men det kunne jo hende. Akkurat som at jeg hadde vunnet 10 milloner i lotto. Nei, jeg søkte faktisk ikke på worldstadiums, jeg brukte google earth og brodern sa stopp mens jeg surret rundt på kloden, og fant først landet og så en av de størst stadioene via søking på google. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Får ta en litt enkel en da, for å få litt fart i tråden! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ikke for å være slem å drepe gleden din, men det fungerer slik at den som gjetter riktig, kommer med en ny stadion Denne bør imidlertid ikke være særlig vanskelig. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Detb er vel olympiastadion i Munchen Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Yeah, fantastisk stadion! Go ahead Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Ja, er ikke lende siden Bayern Muchen brukte den, designen i taket skal forestille alpene, leste om det på skolen i tysken en gang Denne stadion forventer jeg ikke at alle kan navnet på, kunne det faktisk ikke selv før jeg lese det nå, så jeg krever bare navnet på klubben som spiller sine hjemmekamper der Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvorfor Boavista kommer i hodet mitt aner jeg ikke, men jeg sier nå det Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Det er galt svar... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Ja det er Europa, Lens er feil Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvilken del av Europa er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå