Krukmeister Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Sorry, skulle gjerne lagt ut et større bilde, men i akkurat dette tilfellet fant jeg ikke noen større bilder som ikke ga bort svaret. Hint: Stadion ligger i Storbrittania. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Noen hint? Tar et skudd i mørket og sier Hartlepool, selv om jeg er 98% sikker på at dette er feil Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Hartlepool er feil, ja. Den tilhører nok et bedre lag enn som så. Hint: Den ligger i London. Endret 6. januar 2009 av Tobbe777 Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hmm.. funderte også på Loftus Road, men ettersom Loftus Road ligger 2 sider tilbake i tråden lot jeg det ligge Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Kan det være City Ground i Nottingham? Edit: Nei, det er jo Bramall lane! Endret 7. januar 2009 av Tobbe777 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Uhm..Den svenske...Nya ullevi? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Minner om Ernst Happel Stadion i Wien... Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Nei, det er nok dessverre feil. Edit: Ernst Happel Stadion er rett. Så ikke innlegget ditt, Bruno, da vi postet omtrent samtidig. Det er Nya Ullevi som er feil. Endret 8. januar 2009 av Tobbe777 Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Nå er jeg spent... Endret 9. januar 2009 av arehei Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nå er jeg spent... Les regler i første post! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Korsvollbanen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Les regler i første post! Ta en kikk på første post, finner du noe regler? Jeg sjekker _selvfølgelig_ slikt før jeg poster. bruno99: Helt riktig. edit, du fortjener dette Endret 9. januar 2009 av arehei Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Les regler i første post! Ta en kikk på første post, finner du noe regler? Jeg sjekker _selvfølgelig_ slikt før jeg poster. bruno99: Helt riktig. edit, du fortjener dette "Den som gjetter riktig legger ut bilde av en ny stadion." Hvis jeg ser riktig, så var det Bruno som gjettet forrige bilde? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Litt detektivarbeid måtte riktig nok til, men takk Neste: Starter med en litt vanskelig vinkel fra stadionen. Litt detektivarbeid måtte riktig nok til, men takk Neste: Starter med en litt vanskelig vinkel fra stadionen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå