Sameboe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ligger i en STORBY i SCANDINAVIA Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ser dansk ut, men jeg må gi pass intil flere hint er lagt ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tror vi trenger mer hint her, ja.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Landet stadionet ligger i, strekker seg legst mot øst enn noen av de andre i Scandinavia Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 er det en finsk stadion? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 les hint da....mer sier jeg ikke Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 er det en finsk stadion? Finland er ikke i skandinavia. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Scandinavia i mine øyne = Norge,Sverige,Danmark,Finland og Færøyene Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 er det stadion til Island sitt landslag? Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Skandinavia = * Denmark * Finland * Norway * Sweden * Iceland ifølge wikipedia Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 er det stadion til Island sitt landslag? NEI!! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Scandinavia i mine øyne = Norge,Sverige,Danmark,Finland og Færøyene I dine øyne? Hva er det du snakker om? Skandinavia er en geografisk region som utgjøres av landene Danmark, Norge og Sverige, uansett hva dine øyne sier. ''I mine øyne er IRAK en del av Europa'' Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Scandinavia i mine øyne = Norge,Sverige,Danmark,Finland og Færøyene I dine øyne? Hva er det du snakker om? Skandinavia er en geografisk region som utgjøres av landene Danmark, Norge og Sverige, uansett hva dine øyne sier. ''I mine øyne er IRAK en del av Europa'' Se på Sandelamas innlegg da -.-' Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Scandinavia i mine øyne = Norge,Sverige,Danmark,Finland og Færøyene I dine øyne? Hva er det du snakker om? Skandinavia er en geografisk region som utgjøres av landene Danmark, Norge og Sverige, uansett hva dine øyne sier. ''I mine øyne er IRAK en del av Europa'' + Finland og Island http://en.wikipedia.org/wiki/Scandinavia Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Scandinavia i mine øyne = Norge,Sverige,Danmark,Finland og Færøyene I dine øyne? Hva er det du snakker om? Skandinavia er en geografisk region som utgjøres av landene Danmark, Norge og Sverige, uansett hva dine øyne sier. ''I mine øyne er IRAK en del av Europa'' Se på Sandelamas innlegg da -.-' Det stemmer ikke, her må man skille mellom norden og skandinavia. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Stadions navn er Finnair Stadium Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Stadions navn er Finnair Stadium Riktig Du er neste...Flott stadion til å være i Finland by the way Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Scandinavia i mine øyne = Norge,Sverige,Danmark,Finland og Færøyene I dine øyne? Hva er det du snakker om? Skandinavia er en geografisk region som utgjøres av landene Danmark, Norge og Sverige, uansett hva dine øyne sier. ''I mine øyne er IRAK en del av Europa'' + Finland og Island http://en.wikipedia.org/wiki/Scandinavia Spar meg, du har virkelig ikke peiling. Scandinavia is a historical and geographical region centred on the Scandinavian Peninsula in Northern Europe which includes the kingdoms of Denmark, Norway and Sweden Så kommer det: The other NORDIC countries... Skandiavia er Norge, Danmark og Sverige uansett hvor mye du vrir og vender på det. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Skandinavia er Norge, Danmark og Sverige. mens Norge, Danmark, Sverige, Island, færøyene og Finland er Norden. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Stadions navn er Finnair Stadium Riktig Du er neste...Flott stadion til å være i Finland by the way Jeg syntes du skal gi ut en ny en Sameboe, siden du oppgir feile hint. Skandinavia er Norge, Danmark og Sverige. mens Norge, Danmark, Sverige, Island, færøyene og Finland er Norden. Endelig en som har forstått det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå