Gå til innhold

Larvik sykkelsenter

Anbefalte innlegg

Saken gjelder en Aeon Cobra 50ccm

Er all grunn til å advare mot å ha noe som helst med Larvik sykkelsenter å gjøre, et verkstedmottak som ikke fungerer i det hele tatt. De utfører ikke verkstedarbeid som avtalt og tar overhodet ikke noe ansvar i ettertid. men da vi uttrykte misnøye med utført arbeid truet de med at dersom vi ikke lot det være skulle de innrapportere at det var satt på trim sylinder på kjøretøyet til Biltilsynet

Siste nytt i saken er at Larvik sykkelsenter nå nekter å utlevere sykkelen før vi betaler en ny regning på 625 kr det skal de ha for å ha sett på sykkelen i forbindelse med at vi klaget på utført verkstedsarbeid?? Har fra før betalt 3000 kr for utførte arbeider(de ba oss om å komme med sykkelen fordi de ville se på den i forbindelse med at vi klaget på arbeidet) Sykkelen skar seg etter kjørte 600 meter når den kom fra verkstedet, sykkelen ble satt inn for å ta en gjennomgang, justere opp og sjekke at alt var i orden før den ble tatt i bruk. Så nå forlanger altså Larvik sykkelsenter betalt for å vurdere sitt eget arbeid i forbindelse med en reklamasjon. Satte advokat på saken men de ignorerer han også. Så nå har jeg blitt nødt til å betale 650 kr for å få ut kjøretøyet men til og med da nekter de å utlevere kjøretøyet fordi de må få bekreftelse fra banken på at beløpet er innbetalt (har sendt kvittering men dette er ikke bra nok) Dette gjør de nå kun for å lage trøbbel og holde tilbake kjøretøyet så lenge som mulig, kan virke som om de nå prøver å straffe meg fordi jeg var så dum at jeg klaget på de.

De kom med et forslag til en minnelig ording og tilbød meg en sylinder til netto forhandlerpris og det oppga de til 1450 kr jeg godtok etter litt frem og tilbake det men ba de om å sette den på, da forlanger de plutselig 1875 kr for sylinderen og nå er den brukt i tillegg. de skal videre ha tre timers arbeid for montering (sykkel står der uten sylinder så det er bare å skru på den nye) 500 kr pr t + mva og vil ikke gi garanti på hverken deler eller jobb ?? Dette kunne jeg ikke godta,de har nok en gang forandret saken i vår disfavør.

de har i sakens gang produsert beskyldninger og løgner, falske arbeidsordre samt en mengde med utrolige påstander og har tydeligvis ikke noe forhold til avtaler og sannhet overhodet, de ignorerer forbrukerlover og advokater

Hold dere langt unna dette firmaet for det betyr trøbbel fra ende til annen

Innlegget er lagt inn på nytt da det eksisterende innlegget har blitt slettet

Endret av leakimmen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...