Gå til innhold

Hvilket spill bør jeg velge av Ghost Recon: AW2, og Rainbow Six: Vegas?

Karlson

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bare spilt GR:AW2 demoen og var lenge en hard R6: Vegas gamer, og jeg kan ikke sammenlikne med COD4 heller, men hvis du er ute etter fet online action og ganske bra single player så vil du finne det i Vegas. Hvis du bare er ute etter online så er vissnok også GR:AW2 et ganske sikkert valg. Hvis du vil ha genial singleplayer og du ikke bryr deg stort om MP så gå for uncharted! COD4 er visstnok hakke stødigere enn både GR:AW2 og R6: Vegas på online delen, men det har jeg som sagt ingen erfaring fra..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om Splinter Cell: Double Agent er noe bra? Foreldrene mine kjøpte et spill på lefdal og det skal jeg bytte, men lefdal har jo minimalt med PS3 spill(masse PS2 og X360 spill...). Noen som har andre anbefalinger? (CoD4 og Orange Box er jeg ikke interessert i fordi jeg har det ene og vil ha det andre på PC :p)

Lenke til kommentar

Uncharted er det beste PS3 spillet til nå lansert i Norge synes jeg. GH3, og kommende Burnout Paradise og Unreal Tournament er jo alternativer.

Og på spørsmålet om GRAW2 eller R6: Vegas ville jeg kjøpt R6:Vegas eller ventet tl R6: Vegas 2 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...