Karlson Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ja.. Hvilket spill bør jeg velge hvis det står om Ghost Recon: Advanced Warfighter og Rainbow Six: Vegas? I tillegg er Uncharted en het kandidat, men det jeg lurer på nå er hvilke av de to forestående dere liker best. Fint hvis dere gir en liten begrunnelse i tillegg Takk på forhånd Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Graw 2 har noen helt sinnsykt adrenalinfylte kamper i SP. Jeg hadde hjertet i halsen enkelte steder. I tillegg så har den en veldig bra multiplayer Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) jeg synes begge de spillene er temmelig dårlig i forhold til hva annet du har å velge mellom akkurat nå..uncharted, call of duty 4, orange box osv men vis du skal kjøpe en av de for at de er på tilbud eller noe så er GR best Endret 2. januar 2008 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Spilte Vegas i 1 time før jeg gravde det ned i hagen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Fikk ikke vegas toppkarakterer da? Kan jo ikke være så dårlig, vurderer samme kjøp selv. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Vegas er et bra spill det. Koste meg masse med spillet. Men jeg koste meg mye mer med GRAW 2 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Min mening er at Graw 2 har best Single player mens vegas har så evig mye bedre Multi player og mulighet for ordentlig god coop. coopen på graw er helt latterlig dårlig. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det er den i hvertfall ikke! Spilte coop sammen med 16 folk en gang. Sinnsykt morro ^^ Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Spilte Vegas i 1 time før jeg gravde det ned i hagen. ja det var en evig skuffelse, jeg skulle gravd det ned jeg å, men solgte det faktisk videre slik at andre kunne se hvor dårlig det var.. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Ok. Da vet jeg det. Saken er at jeg skal bytte et spill, og da lurer jeg jo på hvilket jeg skal bytte mot. CoD4 har jeg på PC, Orange Box kjøper jeg heller på PC(er ikke helt stø i fps'er på konsoll, spessielt mtp Portal). Tror nok jeg går for Uncharted, men det er jo alltid greit å ha noen alternativer Takk for tipsene folk! Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg ville nok gått for GRAW eller Uncharted. Har hørt mye dårlig men også en del bra om Rainbow Six: Vegas. Men ville anbefale GRAW mest;) Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Uncharted har kanskje litt kjedelig gameplay mener jeg (skytingen) men historien er helt fantastisk. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Gameplayet i Uncharted er ikke kjedelig, bare så det det er sagt! Av de tre ville jeg valgt Uncharted, GRAW og deretter Vegas. -- Var selvsagt meningen å være litt bastant ovenfor, alle har selvsagt sin egen smak Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 1. Uncharted 2. G.R.A.W 2 (kjøp Uncharted) 3. Rainbow six Vegas (kjøp hvertfall ikke det, kjøp Uncarted!!) Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Ja, da går jeg for Uncharted. Som sagt, det er jo greit å ha litt alternativer! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg bare lurer på en ting. Er et Rainbow six et bra spill på PS3? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg bare lurer på en ting. Er et Rainbow six et bra spill på PS3? Ja, for all del, men det er ikke bedre enn GRAW2... Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg bare lurer på en ting. Er et Rainbow six et bra spill på PS3? Spør du meg: Gamplayen online er gøy... Men har dette spillet blit "porta"(Er det de det heter?), for personligt synest jeg spillet var bedre på Xbox 360(Men jeg ble fort vant med ps3 utgaven også). Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Synes rainbow six var en vanvittig nedtur.. kanskje fordi jeg spilte cod4 først.. bad move. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå