albions Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er det ein slik kabel man skal ha vist man skal få bra bilde på ein 40" widesreen lcd tv ? Produkt Lenke til kommentar
aloras Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er nok en slik du trenger ja. Har en selv og den fungerer veldig bra Lenke til kommentar
albions Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Er nok en slik du trenger ja. Har en selv og den fungerer veldig bra Nice, takk for raskt svar Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvis du er interessert i å spare en hundrelapp og to (gjerne mer om du bestiller fra utlandet), kan du kjøpe en uorginal komponentkabel. Like godt (ofte bedre), og ca halvparten av prisen. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hmm, TVen min (CRT) er tre år gammel nå, og de eneste tilkoblingsmulighetene jeg har er enten scart, eller tre plugger (rød, hvit og gul). Er det slik at på nyere TVer (evt LCD) at man kan tilkoble fem plugger? Endret 2. januar 2008 av Bradbury Lenke til kommentar
aloras Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hmm, TVen min (CRT) er tre år gammel nå, og de eneste tilkoblingsmulighetene jeg har er enten scart, eller tre plugger (rød, hvit og gul). Er det slik at på nyere TVer (evt LCD) at man kan tilkoble fem plugger? Er vel på de nye flat tv-ene at det er komponent inngang ja. Man finner ikke det på noen gamle CRT skjermer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 jeg har en samsund 32" LCD skjerm det som er litt rart er at jeg får ganske bar bilde med scart på 50hz 576i men på 60hz 480i blir det veldig stygt. jeg har egentlig ikke behov for komponent med 480p da førstnevnte er veldig bra.. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 jeg har en samsund 32" LCD skjermdet som er litt rart er at jeg får ganske bar bilde med scart på 50hz 576i men på 60hz 480i blir det veldig stygt. jeg har egentlig ikke behov for komponent med 480p da førstnevnte er veldig bra.. Har du testa med komponent for å sammenligne? (Hvis ikke, kjøp på elkjøp, og bruk 30dagers returretten om du ikke er fornøyd). En kompis kjøpte komponentkabler til wii'en, og jeg ble ikke akuratt "blown away". Men så kjøpte jeg wii selv, og bruker kompositt. Helt syk forskjell på mitt og hans bilde! Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hmm, TVen min (CRT) er tre år gammel nå, og de eneste tilkoblingsmulighetene jeg har er enten scart, eller tre plugger (rød, hvit og gul). Er det slik at på nyere TVer (evt LCD) at man kan tilkoble fem plugger? Er vel på de nye flat tv-ene at det er komponent inngang ja. Man finner ikke det på noen gamle CRT skjermer. Den røde og den hvite pluggene er stereolyd. Kun den gule pluggen er bilde. Med komponent blir det tre plugger som er bilde + de to som er stereolyd så je det blir fem plugger. Noen CRT tver har komponent. Men de må nok være relativt nye og ikke av den billigste sorten. Netonnet.no solgte intill nylig HD-prepared (Ikke HD-ready) CRT tv med komponent og HDMI inngang. Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) jeg har en samsund 32" LCD skjermdet som er litt rart er at jeg får ganske bar bilde med scart på 50hz 576i men på 60hz 480i blir det veldig stygt. jeg har egentlig ikke behov for komponent med 480p da førstnevnte er veldig bra.. Bildet blir litt skarpere når du velge 50hz, men spillene kjører litt saktere og enkelte animasjoner/filmer kan hakke en smule. Med bedre tilkobling får du bedre bilde med 60hz. Med komponentkabel får du det beste bildet. Endret 12. januar 2008 av P1ay Lenke til kommentar
teNNmeEk80 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 jeg har kjøpt tilkoblingsboks som jeg kan har flere komponent kabler på. som linken tilsier. http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2541 det jeg lurer på er om det finnes en komponent kabel med 5 stk plugger på begge sider eller det en annen slags kabel jeg må koble fra tvn til denne boksen? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 jeg har kjøpt tilkoblingsboks som jeg kan har flere komponent kabler på. som linken tilsier. http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2541 det jeg lurer på er om det finnes en komponent kabel med 5 stk plugger på begge sider eller det en annen slags kabel jeg må koble fra tvn til denne boksen? Vet ikke om det finnes, men du kan kjøpe en vanlig komponent kabel (med 3plugger i hver ende), og en egen lydkabel i tillegg (2plugger i hver ende, rød og hvit). Den boksen så kjekk ut. Vet du om noe lignende finnes, men gjerne med litt flere valg (tenker på vga, hdmi osv)? Lenke til kommentar
teNNmeEk80 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 hdmi variant hvertfall. utsolgt for øyeblikket da.. http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2562 http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2603 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Den komponent boksen linket til over her, gir denne merkbart signaltap? Noen som kan komme med egne erfaringer? Skulle gjerne hatt ein rimelig og god komponent switch til alle mine konsoller. Svar gjerne på PM Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Skulle også hatt noe lignende, bare at jeg skulle hatt komponent inn, men HDMI/VGA ut.. Noen som vet om det finnes VGA/DVI kabel til Wii? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå