Gå til innhold

Letteste måte og dele filer på uten og åpne porter?

Anbefalte innlegg

Heisann

Har en server stående hjemme og er en del ute på tur.

På servern ligger en del filer som jeg til nu og da kan ha litt bruk for, men er jo ikke så lette og få tak i...

I dag så styrer jeg servern med VNC også bruker jeg msn og delte mapper for og dele filer...

Dette får man jo ikke noe god hastighet på og når servern min har 5mb fiber linje så er jo det litt kjedelig.

Jeg kunne jo brukt FTP, men siden jeg ikke alltid er på plasser (hotell osv) der jeg kan åpne portene som dette krever så gjør det det også vanskelig..

Så om noen vet av en annen lett og kjapp måte jeg kan hente filer fra servern min over internett hadde det vært kjempe bra:)

Mvh ITW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja enkelte programmer er jo 600mb, så er jo litt lite..

Nei får vell funke med msn og delt mappe:)

Om ikke noe bedre kommer opp...

Finnes det ikke noen porter man kan sette FTP'n opp med som er åpen overalt, som f.eks samme som explorer bruker?

Lenke til kommentar

okei, skal få testet med det, er en overførings sak i realvnc som jeg styrer PC-en med, men overføringen der låser seg gjerne på litt større filer om ikke det så var det genialt:D

Litt som totalcomander ovver nett...

Lenke til kommentar

Er jo samme som VNC da...

Men får jo ført over filer via VNC så funker jo egentlig heløt ok det, måtte bare gi det laaaang tid med og komme igang..

Eneste som er synd er at jeg får ikke fulgt med på hastigheta jeg får...

Men men ikke viktig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...