Gå til innhold

3dMark03, hva er din score?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt å se alle resultatene.

Men hvorfor linker dere ikke til ResultBrowseren til Futuremark ?

Alle resultater under 2000 ville jeg stolt på her,Så sant det ikke er kjøpt 3DMark03. for her i denne versjonen står Vsync og alt annet på Optimalt :(

 

min score ble 1589 poeng http://service.futuremark.com/compare?2k3=2101

med GF4TI4600 og XP2200+ med 512Mb Ram

Asus A7V333Raid

 

Så folkens post litt linker og ikke bare ord da :)

Lenke til kommentar
Ikke tvil om at Radeon 9700 kortene knuser alt i 3dMark03 iallefall... (utenom FX kanskje)

 

1675 fikk jeg.... På tide med nytt skjermkort ja...

 

 

 

Utenom FX?? kikk på http://www.hardocp.com/article.html?art=NDI4 der ser du at til og være så "gammelt" i forhold til et FX som ikke er på konsument markedet og i forhold til pris, så er R9700PRO, MYE bedre........ :yes::woot: ATi er best og med Catalys så er det bedre enn best :wink:

Lenke til kommentar

1524.

Var så lav score at jeg trodde noe var galt... Det hakket jo som pokker i de fleste testene. Prøvde å kjøre 3dmark2001 for å se om jeg fikk normal score der, men det funka ikke siden jeg hadde installert DirectX9...

Men nå ser jeg jo at scoren min sannsynligvis er normal.

Noen som vet om det går an å få 3dmark2001 til å virke med DirectX9?

Lenke til kommentar
flaut? er vel ikke flaut det, for det første får man lav score fordi man får alltid lav score med en ny 3dmark, det sier seg selv, ellers blir det sinnsykt høy score etterhvert. For det andre støtter ikke skjermkortet ditt DX9, det er derfor 9700 pro  mm. scorer høyere med samme maskinvare

 

Ja, jeg fant ut det jeg og :wink:

Uansett er det kipt å bli feid av banen av 9500 kort.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke kjørt hele 2003 testen for skjermkortet klikker under Trolls Layer testen :evil:

Har det Ti4200 kortet til gainward som har en kondensator feil så det kommer pink screen/Artifacts med mange firkanter sånn plutselig og pcen henger :evil: (Skjer flere ganger daglig, og jeg knekker snart kortet)

Til deg som mente 2003 ikke funket med directx 9.0 så skal det funke, sjekk at du har Final version av direcx 9.0. Jeg kjører 2001 uten problemer med direcx 9.0.

Lenke til kommentar
flaut? er vel ikke flaut det, for det første får man lav score fordi man får alltid lav score med en ny 3dmark, det sier seg selv, ellers blir det sinnsykt høy score etterhvert. For det andre støtter ikke skjermkortet ditt DX9, det er derfor 9700 pro  mm. scorer høyere med samme maskinvare

 

Ja, jeg fant ut det jeg og :wink:

Uansett er det kipt å bli feid av banen av 9500 kort.

 

sant nok... men du kan bruke gf4ti kortene med god sammvittighet en stund til uansett på spill, for DX9 spillene er ikke her med det første...

Lenke til kommentar

jeg ska banne på at siden Nvidia ikke ville være med i Beta testinga

og betale penger til futuremark , så har de lagt in små optimizasions

som ATI betalte veldig bra for , slik at 3dmark03 blir som en j*vla

snikreklame for radeon kort.. heh.. ser jo flere folk som sitter med

ti4600 og meget gode systemer .. sån .. "åh nei huff nå sugde vist skjermkortet mitt i et teit benchmark program .. åh næ så flaut,

må få meg et nytt kort og bruke masse penger for å få bere ytelse

i et benchmark program .. " oh f*ck folks .. seriøst .. get a grip :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...