Gå til innhold

Gamer PC m/skjerm til 8000,- Selvbygg

Anbefalte innlegg

Har nå endelig funnet meg et bra oppsett som jeg har tenkt å kjøpe, men vil gjerne liksom få det "godkjent" før jeg bestiller.

Har mulighet for å vente til februar, hvis det skulle være nødvendig, så hvis det er noe bra som kommer da, innenfor denne prisklassen (tenker mest på CPU og skjermkort), eller noen store prisfall (har hørt at GeForce 9800-serien kommer da, så om det blir prisfall på 8800-kortene, så er det bra), så kan jeg vente til det ;) men kan ikke gå over 8300kr

Hvis jeg kan få et bedre grafikkkort til maks 1600,- som kan klare seg med 500W PSU, så si ifra :)

Men vil denne PC-en funke?

Spiller World in Conflict, Crysis, Counter-Strike: Source og Half-Life-spillene.

Link til handlevogn: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=61731

Endret av ulrik1012
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå endelig funnet meg et bra oppsett som jeg har tenkt å kjøpe, men vil gjerne liksom få det "godkjent" før jeg bestiller.

Har mulighet for å vente til februar, hvis det skulle være nødvendig, så hvis det er noe bra som kommer da, innenfor denne prisklassen (tenker mest på CPU og skjermkort), eller noen store prisfall (har hørt at GeForce 9800-serien kommer da, så om det blir prisfall på 8800-kortene, så er det bra), så kan jeg vente til det ;) men kan ikke gå over 8300kr

Hvis jeg kan få et bedre grafikkkort til maks 1600,- som kan klare seg med 500W PSU, så si ifra :)

Men vil denne PC-en funke?

Spiller World in Conflict, Crysis, Counter-Strike: Source og Half-Life-spillene.

crysis har jo store krav til pcn din, men jeg tror du skal være safe på den pcn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...