pierce007 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 snuser veldig på Sony Vaio. Kom etter litt surfing over dette: De aller Blu-Ray spillerne har bare implementert deler av Blu-Ray standarden (BD-profil 1.0). Etter 31. oktober 2007 må alle nye spillere støtte BD profil 1.1 (halvveis Blu-Ray). Foreløpig er det ukjent når spillere med full funksjonalitet blir lansert (BD Profile 2.0) Noen som kan fortelle hva dette betyr i klartekst, og om hvilken versjon Sony Vaio har? Hva med feks oppdatering fra 1.0 - 2.0 via nett, mulig? Håper på hjelp rundt dette. Lenke til kommentar
friskies Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 BD 2.0 er versjonen alle venter på, den innebærer blant annet at platen snurrer rundt, slik at dataene på platen kan leses av. Mye mer vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 BD 2.0 er versjonen alle venter på, den innebærer blant annet at platen snurrer rundt, slik at dataene på platen kan leses av. Mye mer vet jeg ikke. Det er vel omtrent det beste, mest beskrivende og mest fornuftige jeg har lest om BD til nå! Genialt :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå