MikkelRæv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 har en Dlink di-624 hjemme. har fungert helt fint frem til jul. hatt problemer med at den gjør internett tregt og av og til bare mister jeg tilkoblingen.. Dette skjer når jeg er på tråløs og når jeg er kablet. Testa med kabel rett i modemet da internett var tregt og da gikk det helt fint.. ikke noe problem. Så må være noe med dlinken. oppdaterte til neste firmware for noen dager siden men det hjalp ikke noe på oppførselen. Noen der som har greie på dette? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 har en Dlink di-624 hjemme. har fungert helt fint frem til jul. hatt problemer med at den gjør internett tregt og av og til bare mister jeg tilkoblingen.. Dette skjer når jeg er på tråløs og når jeg er kablet. Testa med kabel rett i modemet da internett var tregt og da gikk det helt fint.. ikke noe problem. Så må være noe med dlinken.oppdaterte til neste firmware for noen dager siden men det hjalp ikke noe på oppførselen. Noen der som har greie på dette? Hvilken revisjon av DI-624 har du. Mest interessant fordi det er ikke identisk brikkesett i alle - og noen versjoner har gitt mer problemer enn andre. Er det bytta strømforsyning på denne. noen DI-624 har hatt dårlige strømforsyninger. Har litt av samme problemene på min DI-624, men den nærmer seg 5 år i alder, så det er vel ikke så rart. Lenke til kommentar
MikkelRæv Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Det er rev b3. Strømforsyninga gikk for noen mnd siden og bytta til en jeg hadde liggende hjemme som hadde samme spenning. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det er rev b3. Strømforsyninga gikk for noen mnd siden og bytta til en jeg hadde liggende hjemme som hadde samme spenning. Kan være at den strømforsyninga du har tatt i bruk ikke er god nok. Ellers er det samme hovedversjon som jeg har, B-versjonen, men jeg har B2. Andre tips har jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå