wiitho Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Hallo! Jeg har et lite problem jeg håper at noen her kan hjelpe meg med... Jeg har en Asus DVD spiller IDE 16x/40x (DVD-E616) som jeg kunne tenke meg å få gjort sonefri. Er det noen som vet hvordan dette kan gjøres? Blir det Hardware / Software løsning, og blir det en vanskelig oppgave? Dersom noen har noen tips kan de enten sende en reply på posten eller sende meg en mail på [email protected] Mvh Thomas Wiik Lenke til kommentar
Devilizer Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jah, jeg kunne tenkt meg svar på det samme.. Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/ Lenke til kommentar
@@@@ Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Quote: On 2002-01-07 16:24, wiitho skrev:Hallo!Jeg har et lite problem jeg håper at noen her kan hjelpe meg med...Jeg har en Asus DVD spiller IDE 16x/40x (DVD-E616) som jeg kunne tenke meg å få gjort sonefri.Er det noen som vet hvordan dette kan gjøres?Blir det Hardware / Software løsning, og blir det en vanskelig oppgave?Dersom noen har noen tips kan de enten sende en reply på posten eller sende meg en mail på [email protected]MvhThomas Wiik Bruk denne siden, så har du snart en sone fri DVD spiller:) http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/ Lenke til kommentar
Danny Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 her:Reset ASUS E-616 region counter Here is how to do it: 1.Power down your pc 2.when power is off hold down the two buttons on your dvd drive (play/stop) 3.While holding down buttons power up your pc. 4. When you see your bios detecting your drives you can let go. If you let got too late (hold down buttons too long) your pc will hang, if this happens just start again. I find that holding the buttons down for about 5 seconds after you see the bios do its thing is fine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå