dudley.no Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Fikk lyst på dette spillet etter å ha testa demoen,har bestandig likt denne serien. Hvordan er spillet på LIVE?Noen som vet om butikker som har bra pris på denne "gamle" tittelen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har dette selv...syns det er drittfett spill...online delen er smoooth Har noen vids på youtube...send meg en pm viss du vil ha addr til de så du får se. Og skal du ha det så kjøp det fra VGP. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Personlig likte jeg spillet jeg å det vil si til det ble komplett umulig, starten var ganske lett men etterhvert ble det bare umulig. Syns dette er litt rart siden alle sier at spillet er så lett men kan jo hende jeg har gjort noe feil. Men hvis du liker serien skulle det ikke være noe i veien for å kjøpe det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Umulig er det så absolutt ikke. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Umulig er det så absolutt ikke. Kanskje ikke umulig da men ekstremt vanskelig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er vel det som er gøy?,å curise inn til overlegen seier hver gang gjør bare spillet mer kjedelig,men viss du ikke liker motstand så er det kanskje greit å vinne enkelt hver gang. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er vel det som er gøy?,å curise inn til overlegen seier hver gang gjør bare spillet mer kjedelig,men viss du ikke liker motstand så er det kanskje greit å vinne enkelt hver gang. Litt motstand er jo alltid bra, men når man kommer siste eller nest siste hver gang blir det litt vel. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Eg skal ikke si at du er for dårlig eg...men det KAN være en mulighet da. Men nå løp vi off-topic her. Eg mener vertfall at RR7 er ett meget bra spill,absolutt verdt å skaffe seg Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Har dette selv...syns det er drittfett spill...online delen er smoooth Har noen vids på youtube...send meg en pm viss du vil ha addr til de så du får se. Og skal du ha det så kjøp det fra VGP. http://www.videogamesplus.ca har dessverre ikke spillet. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Du finner det nok billig på eBay også. Har selv spillet og.. vel, har du spilt noen av de forrige spillene i RR-serien så vet du hva du får Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Joda..det gjør du..kvalitet og myyye morro...men å sammenligne RR7 med feks RR4 blir ikke helt rett. Mye drifting,nitrous,tune biler...osv osv...ikke akuratt det samme som litt statiske RR4 Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Beste Ridge Racer spillet til nå. Syns det var et veldig bra spill med en nesten uendelig singelplayer del, som for noen blir litt vanskelig Online så er det veldig smooth, men folk har ganske høyt nivå der. Absolutt et spill jeg kan anbefale, spesielt hvis du likte demoen. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Men nå løp vi off-topic her. Hva er off-topic med det dere diskuterte? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Vi kom vel mer innpå kjøreferdighetene til hverandre enn noe annet Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Vi kom vel mer innpå kjøreferdighetene til hverandre enn noe annet I RR7 ja, som denne tråden handler om Uansett, nothing more to discuss. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Ja,men tråden spurte om RR7 er bra..ikke "hvordan er kjøreferdighetene til Diesel og Tom-i-hue " Endret 3. januar 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Online så er det veldig smooth, men folk har ganske høyt nivå der. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå