Mostly Space Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er ute etter en bærbar pc hovedsaklig til litt skriving og internett. Viktig at den er så lett som mulig, gjerne en 12". Pris bør være så lite som mulig, ikke over 8000(gjerne 6). Vekt helst under 2 kilo. Noen forslag? Sett litt på Dell XPS, men syntes den er litt dyr og virker litt usolid.. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 eller denne koster mer men har touch screen ! ! Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Den tuchscreen greia gjør vist at det blir dårlig bildekavlitet, så da ville jeg gitt F i tuchscreen Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 litt forskjellig acer laptop, fs laptop, konfiguer bar laptop det hvis ingen av disse er interesange så kan du jo bare surfe litt Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 løp og kjøpLenovo 3000 støtter denne. klart best til ditt bruk Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kjøp 1GB ram til og sett i den, så blir det knall! Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Asus EEE PC? ~3000,-, under 1kg, 7", fungerer ypperlig til skriving og internett. Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Asus EEE PC? ~3000,-, under 1kg, 7", fungerer ypperlig til skriving og internett. ennå ingen norske butikker som leverer denne maskinen dog... letteste måte å få tak på denne maskinen er eBay, og ikke alle er så veldig keen på å bestille en vare over eBay eller utenfor landets grenser ^_^ Men selvfølgelig, Asus EEE virker veldig kul! =P har du lyst på minst mulig maskin for minst mulig penger er det nok Asus EEE som er det rette kjøpet akkurat nå ;P men, personlig ville jeg ikke gått under 10" skjerm ^_^ men nå er det ikke jeg som er trådstarter, sier bare mine egne meninger =] Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 EEE 701 blir vel lansert i Norge i ~April, samtidig som 1001 blir lansert i Taiwan hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Mostly Space Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Takk for alle tips. Asus Eee ser tøff ut den, men blir litt uaktuell både pga tilgjengelighet, liten skjerm og at jeg har kommet på at jeg kan få bruk for å bruke den til noe billedbehandling ol. " tyngre arbeid". Av de over virker vel Acer og Lenovo mest fristende for meg. Noen som har noe mer info om disse? (helst egne erfaringer..) Lenovon ser ut som å ha litt dårlig batteridtid, noen som har noe info her? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Lenovo skal være kvalitets PCer som er bra bygd, og bruker bra kvalitet på hardwaren. Acer hvet jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå