Gå til innhold

Skal ha ny TV, rundt 40", opp til rundt 13.000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men da har jeg ikke lengre peiling på hvilken TV som er bra!

Kom med forslag!

Forslagene mine synes jeg da fortsatt er veldig gode

Joda, men jeg tenkte på forslag til gode Plasma-TV-er.

Red: I følge denne siden er plasma langt bedre enn LCD!

Men jeg stiller nå spørsmål ved seriøsiteten i den undersøkelsen.

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar

Etter mye att og fram og krangler med meg selv inni hode, så tror jeg at jeg har bestemt meg for den Samsungen som jeg postet i første post. Jeg skal bestille nå fra MPX, som er billigste norske som har TV-en inne nå.

Takker for hjelpen folken. :)

Lenke til kommentar
Husk at når man snakker LCD og PC-bruk er det kun til tradisjonelle PC-oppgaver at LCD er bedre. Til film og spill vil plasma være like bra eller ofte bedre. Panasonicen som er tipset om tidligere er fortsatt min favoritt. :)

helt enig, jeg ville også gått for panasonicen (kommer til å kjøpe den snart selv).

jeg så faktisk begge disse tvene utstilt med samme bildesignal i dag, og synes helt klart panasonicen var best. Men samsungen var bra den og, så tipper du blir fornøyd uansett :p. Men jeg kjøper panasonic :p

Lenke til kommentar

Tviler ikke på at jeg blir fornøyd. :) Men man må prøve, muttern å fattern har plasma hjemme, og den er bra, så jeg ville liksom prøve LCD denne gangen. Uansett så er denne TV bedre en den plasmaen (altså til muttern og fattern), så jeg blir nok fornøyd. Hvis ikke har man jo alltids angrerett. ;)

Red.: Angående dette med kalibrerings-CD, kan jeg få tak i det gratis? Lovlig altså? Eller må jeg kjøpe det også?

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...