CCola Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Plasma - Filmtitting, spilling (X360, Playstation osv) LCD - Datatilkobling. Håper du blir førnøyd Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Men da har jeg ikke lengre peiling på hvilken TV som er bra! Kom med forslag! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Men da har jeg ikke lengre peiling på hvilken TV som er bra! Kom med forslag! Forslagene mine synes jeg da fortsatt er veldig gode Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Men da har jeg ikke lengre peiling på hvilken TV som er bra! Kom med forslag! Forslagene mine synes jeg da fortsatt er veldig gode Joda, men jeg tenkte på forslag til gode Plasma-TV-er. Red: I følge denne siden er plasma langt bedre enn LCD! Men jeg stiller nå spørsmål ved seriøsiteten i den undersøkelsen. Endret 5. januar 2008 av Xecuter88 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Men da har jeg ikke lengre peiling på hvilken TV som er bra! Kom med forslag! Jeg står enda med mitt, litt forskjellig. Sats på Panasonic 42" PV70/PX70 Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Etter mye att og fram og krangler med meg selv inni hode, så tror jeg at jeg har bestemt meg for den Samsungen som jeg postet i første post. Jeg skal bestille nå fra MPX, som er billigste norske som har TV-en inne nå. Takker for hjelpen folken. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Husk at når man snakker LCD og PC-bruk er det kun til tradisjonelle PC-oppgaver at LCD er bedre. Til film og spill vil plasma være like bra eller ofte bedre. Panasonicen som er tipset om tidligere er fortsatt min favoritt. Lenke til kommentar
MetalJens Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Husk at når man snakker LCD og PC-bruk er det kun til tradisjonelle PC-oppgaver at LCD er bedre. Til film og spill vil plasma være like bra eller ofte bedre. Panasonicen som er tipset om tidligere er fortsatt min favoritt. helt enig, jeg ville også gått for panasonicen (kommer til å kjøpe den snart selv). jeg så faktisk begge disse tvene utstilt med samme bildesignal i dag, og synes helt klart panasonicen var best. Men samsungen var bra den og, så tipper du blir fornøyd uansett . Men jeg kjøper panasonic Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Tviler ikke på at jeg blir fornøyd. Men man må prøve, muttern å fattern har plasma hjemme, og den er bra, så jeg ville liksom prøve LCD denne gangen. Uansett så er denne TV bedre en den plasmaen (altså til muttern og fattern), så jeg blir nok fornøyd. Hvis ikke har man jo alltids angrerett. Red.: Angående dette med kalibrerings-CD, kan jeg få tak i det gratis? Lovlig altså? Eller må jeg kjøpe det også? Endret 10. januar 2008 av Xecuter88 Lenke til kommentar
MetalJens Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Samsung feier gulvet med resten av produsentene når det gjelder design da (etter min mening) det skal de hvertfall ha Endret 10. januar 2008 av MetalJens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå