Gromle Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Prøve å få kjøpt en ekstra Wiimote og classic kontroller, men virker som "alle" butikker er utsolgte. Noen som vet noen nettbutikker som har den inne for tiden til fornuftig pris? Så forresten at elkjøp her i Tromsø tar 599,- for wiimote og 399 (!),- for classic kontrolleren. Skulle også hatt en RGB-kabel, funker de billige til <200,- bra? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tendo har i alle fall inne classic kontroller til 299,- Så får du heller vente å se om de får inn Wiimote snart Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Takker. Håper bare noen får inn wiimoten snart. Er den jeg har problemer med å finne Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg slet også med å finne en ekstra kontroller, men så leste jeg tilfeldigvis om spillet Wii Play som er bundlet med remote. Spillet er ganske på trynet, men jeg ville så absolutt ha en ekstra kontroller umiddelbart, så da kjøpte jeg pakken. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har vært rundt i hele Oslo for å prøve å finne den wii play pakken eller bare en vanlig wiimote, fant det ingen steder, mens classic controller var det fult av over alt Er det noen som forresten vet hvorfor de er utsolg over alt? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 og eventuelt når det ventes inn nye? Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kjøp Classic controller fra usa eller australia. Ligger under tollgrensa på 200,-. Kosta rundt 150 kr sist jeg bestilte. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Både wiimote, classic controller og nunchuk kjøper jeg i usa (Wii play kjøpte jeg fra australia). Har fått alle disse til under 200 kr hver på blant annet ebay. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Prøve å få kjøpt en ekstra Wiimote og classic kontroller, men virker som "alle" butikker er utsolgte. Noen som vet noen nettbutikker som har den inne for tiden til fornuftig pris? Så forresten at elkjøp her i Tromsø tar 599,- for wiimote og 399 (!),- for classic kontrolleren. Skulle også hatt en RGB-kabel, funker de billige til <200,- bra? http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=26336 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå