Pysj Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Enda flere moteselskap kaster seg på mobilbølgen. Les mer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Silje da, du som er jente burde vel vite sånt. Eller mulig det er kjæresten din som har lurt deg. Swarovski selger ikke diamanter, men smykker og annet pynt av krystaller. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hmm. Swarovski sin telefon kommer vel ut til å ligne på Prism fra Nokia, eller.. Det blir interessant å se hva det blir til for noe. Endret 5. januar 2008 av kornelen Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Silje da, du som er jente burde vel vite sånt. Eller mulig det er kjæresten din som har lurt deg. Swarovski selger ikke diamanter, men smykker og annet pynt av krystaller. Ok, notert at de ikke selger diamanter Off topic: Hvorfor skal jeg vite sånt bare fordi jeg er jente? Heldigvis har jeg en bedre halvdel som bruker pengene sine på mer fornuftige ting enn smykker fra Swarofski. Endret 7. januar 2008 av Crocie Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Haha, har kjøpt et halskjede til min kjæreste fra det nevnte merket. Girls best friend is diamond Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hadde vel egentlig sett for meg en skikkelig kameramobil med Swarovski-optikk i stede for krystallpynt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg