Gå til innhold

GUIDE: Hvordan Jailbreake/åpne en iPod Touch for 3.Parts programvare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg er helt ny på forumet her.

Det er ikke lenge siden jeg kjøpte meg Ipod Touch, og jeg lurte på etter man har jailbraka ipoden hvor får man programmer?, og er det noen sjanse for at ipoden klikker helt, hva skal jeg gjøre hvis den gjør det?

Takk til de som svarer :D.

Hilsen TuNsBeRg

Endret av TuNsBeRg
Lenke til kommentar

Sjangsen for at iPoden skulle ta skade av det er 1%, og hvis det skulle skje er funker det 99% av gangene å gjenopprette i iTunes.

Når man har jailbreaket 1.2.0 til iPod Touch har man to programmer som lar deg skaffe programmer. Det er AppStore (Apple sitt offisielle) og Cyda (uoffisielt). Hvis du via Cydia innstaller SSH (FTP tilgang til din iPod Touch), kan du laste ned spill fra diverse torrentsider på pcen og slenge over til Touchen.

Ga det svar?

Lenke til kommentar
-Finn iPod Touch programmvare 1.1.1 filen som du lastet ned og åpne den, din iPod Touch vil nå nedgradere og starte på nytt av seg selv.

Jeg garanterer deg at det er noe feil jeg har gjort. :wee:

EDIT: Det står at man skal nedgradere fra 1.1.2 til 1.1.1. Jeg har versjon 1.1.5. Må jeg først nedgradere fra 5 til 2 til 1 da?

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar

Okey, jeg har et veldig stort problem. Jeg skjønner hvis dette blir for mye, og at det er umulig å hjelpe, men jeg prøver uansett.

Jeg fulgte denne linken om hvordan man jailbreaket en 1.1.5 iPod Touch. Da jeg kom til å laste og kjøre ZiPhone GUI V3.0 funket alt greit. Jeg trykket "Utfør alt" som inkluderte Unlock og Jailbreak. Til høyre på informasjon, under prossessen, stod det at mye hvit skrift ville nok dukke opp på din iPod Touch så det var ingen grunn til bekymring. Skulle prossessen ta lengre enn 10 minutter skulle man trykke på "Stop" og prøve igjen. Prossessen tok lengre enn 10 minutter hos meg, og jeg trykket på "Stop". Men nå henger iPoden bare, og viser den hvite skriften. Når jeg prøver å koble den til USB porten igjen kommer det bare mer hvit skrift. Her er "erroren":

AppleS5L8900XUSBWrangler: :doCoreInit hardware config: 0x00000264 0x7a8f60d0 0x082000e8 0x01f08024

AppleS5L8900XUSBWrangler: :doCoreInit waiting for core reset...

AppleS5L8900XUSBWrangler: :doCoreInit waiting for AH idle...

AppleS5L8900XUSBWrangler: :doCoreInit core reset complete

AppleS5L8900XIpodHAL: :message

101podUSBDevice: :gated_mesage cable is connected, starting stack

101podUSBDevice: :startIpodstack can't start! Need configuration.

På forhånd takk.

EDIT: Den reagerer heller ikke på noe som helt. :(

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar

Det er fordi du har rotet det til, men du er ikke den eneste som har gjort det :p

Sørg for at USB kabelen er i PCEN og i TOUCEN. Hold inne HOME og TASTELÅS knappen helt til iTunes spør om du vil gjenopprette. Da slipper du knappene på Touchen og svarer ja. Så gjenopprettes den til en eller annen versjon og Touchen vil fungere som vanlig igjen (uten jailbreak).

Lenke til kommentar

Problemet er at når jeg kobbler USBen inn og ut igjen av Touchen reagerer ikke iTunes eller iPoden. iTunes finner ikke iPoden eller noe sånt.

EDIT: Jeg kan ikke engang se start menyen på Touchen. Det er bare bunch of hvit skrift der.

EDIT 2: Det eneste som kommer gang på gang nå er dette i hvit skrift:

BSD root:

md0, major 2, minor 0

md0, major 2, minor 0

md0, major 2, minor 0

osv.

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.