Gå til innhold

GUIDE: Hvordan Jailbreake/åpne en iPod Touch for 3.Parts programvare


Anbefalte innlegg

Etter å ha fikla litt med NetServices osv for å få til direkte nedlasting av mp3 via Safari, så har jeg fått et problem. Bokmerken i Safari blir resatt hver gang jeg stopper/starter browseren .. Noen som har vært borti det samme? Prøvde å avinstallere "NetServices" og "SendFile", men funker ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har posta dette som eige emne, men tenkte eg kunne poste den her og, om noen kunne hjelpe meg :(

 

Okei, eg sitter her og er dritnervøs. Eg kjøpte meg i går ipod touch 16gb og prøvde på kvelden i går og jailbreake den. Programmet eg brukte sa at eg skulle avslutte det og starte på nytt om jailbreakingen tok meir enn 10 minutt. Dette gjorde eg, men etter dette vil ikkje ipoden boote. Det kommer opp kvite setninger med skrift og tal som under jailbreaking. Dette dreiv på i heile natt og eg er sikker på at den ikkje kjem vidare ved å la den gjere dette. Kva skal eg gjere? FIns det program som resetter hele dritet slik at det funker helt fra scratch

 

eg vil definere dette som bootproblem.

 

Er eineste måte og fikse dette på å sende den inn? INGEN mulighet for at noen her kan finne ett bootfix program for touch ved feil jailbreaking eller noe som helst? :( Har musikk og filmer på den, men det driter eg i, så lenge eg får den tilbake til normalmodus. Helt fra scratch.

 

:(

Lenke til kommentar

Prøvd restore mode?

 

Koble ipoden til PC og start opp itunes. Hold så inne home-knappen og power-knappen samtidig i en stund. Etter 5-10 sekunder slipper du power-knappen mens du fortsetter å holde inne home i ca 10 sekunder til. Da skal ipoden komme opp i restore-mode, og da kan du følge instruksene i itunes for å sette den opp på nytt

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Ja, iTunes starter opp under jailbreaking, men du drev vel ikke å trykket der mens du jailbreaket? Det kan godt ha skapt problemer.

 

På www.bechspace.org/guider ligger en jailbreak guide som virket helt fint på meg...

 

 

nei det gjorde eg ikje..

 

Ja, iTunes starter opp under jailbreaking, men du drev vel ikke å trykket der mens du jailbreaket? Det kan godt ha skapt problemer.

 

På www.bechspace.org/guider ligger en jailbreak guide som virket helt fint på meg...

 

 

nei det gjorde eg ikje..

 

skal eg slå av touchen før eg jailbreaker den.. :S eg har heller ikje internett på touchen når eg jailbreaker :S kan dt være et problem ? :S

Endret av b-real
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Får ikke jailbreaket min Ipod. Jeg har nedgradert den til 1.1.1. Deretter går jeg inn på safari leseren og trykker på på install AppSnapp på www.jailbreakme.com. Når jeg har trykket på instal skal vell installeringen starte? Til meg skjer det ingenting, og safari leseren lukker seg og deretter er jeg tilbake på "skrivebordet" på Ipoden?

 

Noen som har hatt det samme problemet og kan hjelpe meg? Er desperat!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...