Gitaroo Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Er det noen som har fått til Sip-Voip her? Jeg klarer det ikke, har fulgt mange guider, men det virker bare ikke. HVilken SIP-Server bruker dere? Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Her er sources hvis noen har problemer med de nåværende/ønsker flere: AlohaSoft 1.0.2: homepage.mac.com/reinholdpenner/102.xml AlohaSoft 1.1.1: homepage.mac.com/reinholdpenner/111.xml AlohaSoft 1.1.2: homepage.mac.com/reinholdpenner/112.xml Apogee LTD: getrawred.no-ip.org aXP: lostsoul.aeroxp.org/iphone/index.xml BigBoss: sleepers.net/iphonerepo BigBoss: markmon.mine.nu:90/iphone/repo/repo.plist Blake’s Apps: iphone.latte.ca/ Blaze Ultimate [NEW LINK] blazeco.info/blaze.xml (Use this source to add a lot of sources) BlackWolf’s Source (Advanced Preferences): http://m8an.de/installer.xml CedSoft: prog.cedsoft.free.fr (iSnake) ChriB’s iMilk Source: chrib.x10hosting.com/ ChriB and Co’ BETA: betarepo.powerspeeders.net ChriB and Co’: repo.itouchable.de Code Genocide: repo.codegenocide.com CopyCoders: homepage.mac.com/hartsteins/copycoders/copycoders.xml (Network Apps) Crazyloof’s Repo: crazyloof.googlepages.com/repo.xml Death to Design: iphone.deathtodesign.com Demosthenes705’s eBooks: brandonsgames.com/chriss/index.xml HitOriBlog: hpcgi3.nifty.com/moyashi/ipodtouch/repository.cgi iApp-a-Day: iappaday.com/install iBlackjack: iphonefanclub.com/native Imagine09: home.twcny.rr.com/imagine09/Imagine09.xml Jody’s Repo: podmap.net/apps Apple Repo (iPhone Apps) [NEW LINK]: applerepo.com iUnlock: i.unlock.no jComic Repository: penjuinlabs.com/ipod Jiggy Repository: jiggyapp.com/i Limited Edition iPhone: limitededitioniphone.com/lei.xml Ma3rpyr0’s Source: mast3rpyr0.hopto.org/repo Mateo: bblk.net/iphone (BeatPhone) ModMyiFone: modmyifone.com/installer.xml MobileStacks:mobilestack.googlecode.com/svn/repository/internal.plist MTL Repository: home.mike.tl/iphone NextHaos: nexthaus.com/iphone/ota PXL Repository: pxl.freemyiphone.com (SMS Swiper, etc.) R4m0n Repository: iphone.r4m0n.net/repos Robota International: iphone.robota.nl Scientific Calcs: tinyurl.com/2b32sn ScummVM: urbanfanatics.com/scummvm.xml Seriously Slick: seriouslyslick.com/iphone/repository Shai’s Apps: ride4.org/shai.xml (Customize Addons) Stealth: sources.st3alth.org/sources.xml Someone1Guy’s Book Repo: drinkmalk.com/books/repo.xml Studded: studded.net/installer/index.xml Surge: iphonesurge.com/iphonesurge.xml Swell: lyndellwiggins.com/Swell.xml Tabrin’s GBA Rom Source: gbarepo.servegame.com Tabrin’s PSX Rom Source: tabrin.com/avo/PSXRepo/repository.xml TTR Source: http://kozmicstar.com/ttrsongs.xml TouchMods (SIP-VoIP): touchmods.net/rep.xml Vladimir Kofman: iphone.vladimirkofman.com/ weTools: app.weiphone.com/installer Wisdom On Wheels: wizdomonwheels.com/apps/iphone ZodTTD.com Releases (Emulators): zodttd.com/repo/ Asuraku’s Repo: asuraku.googlepages.com/repo.xml TouchRepo Beta: touchrepo.com/betarepo.xml Untitled (Themes):http://makwell06.googlepages.com/1.xml Untitled (Themes):http://www.webveteran.com/repo/ iPhone DevDocs: idevdocs.com/install Caissa: caissa.us Pyrofer’s Projects: pyrofersprojects.com/repos/repos.xml Simek’s Graphic: simek.ddl2.pl Nuclear Design: nucleardesign.net/repository Soneso Repository: soneso.com/iphone Slezak’s Stuff: www.spencerslezak.com Sanoodi Repository: sanoodi.com/iphone McCarron’s Repo: patrickmccarron.com/irepo Patricks Source: sources.st3alth.org/sources.xml Jiggy Main Repository: jiggyapp.com/i iSpazio: spaziocellulare.com/ispazio.xml Chinese LumaQQ: lumaqq.linuxsir.org/update/repository.plist Arabic: apps.iphoneislam.com Belgium: rep.belgium-iphone.com Simplified Chinese: iphone.org.hk/repository.plist Danish: iphone.vildmedmac.dk/install FrenchIphone: rep.frenchiphone.com Greek: greek-iphone.com/grloc Hebrew ?????: ihebrew.net Korean: bomijoa.com/iphone/ iPhone FOR Taiwan: iphone4.tw/unlock/ iRussian ? iUkrainian localizations: irussian.com-a.googlepages.com/irussian.xml Norwegian - iFon: install.ifon.no Polish iPolish: krzak.net/iphone Russian iPhone ??-?????? russianiphone.ru/beta Russian Tools (in English) russianiphone.ru/beta/en Spanish Phyros iPhone-ES: iphone.frickr.es/index.xml Swedish iFun.se: ifun.se/swe Turkish: niffob.com/triphone.xml Vietnamese: iphone.billydragon.net Thai: pradt.net/iphone iSwitcher: web.mac.com/iswitcher2/list.xml TouchRepo: touchrepo.com/repo.xml Java/Development: http://apptapp.saurik.com/ Original Trusted Sources: AppTapp Official: repository.apptapp.com Conceited Software: conceitedsoftware.com/iphone / conceitedsoftware.com/iphone/beta Ste Packaging: psmxy.org/iphone-apps Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Eller installer "all sources" over 70+ sources. Finner den i community sources så i boss sourcen, så i enda en boss source XD Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Etter jeg har lastet ned og fått Installer virker ikke sourcene som følger med, hvilken bør jeg bruke? Gidder ikke teste alle =p Edit: Når de først virker vil de ikke laste ned noe, den er stuck på "Downloading package" før det kommer opp at jeg mistet forbindelsen til serveren. Hjelp please? Endret 26. februar 2008 av DoffenPHP Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Er kjipt med for mange da. Tar hundre år å oppdatere dem. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Dere som får det til å virke, hvilke sources bruker dere? Uansett hva jeg gjør får jeg ikke startet nedlastningen. Jeg har 1.1.1. Endret 27. februar 2008 av DoffenPHP Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Er kjipt med for mange da. Tar hundre år å oppdatere dem. Sletter bare de jeg ikke trneger jeg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Tester ut fullnorske tastaturet til ifon.no ) æøåæøåæøå Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Det der var en dobbelpost Forresten: Å jailbreake din iPod Touch vil åpne den for tredjeparts programvare, alstå åpen programvare som andre mennesker har laget selv. Nei, du trenger ikke å jailbreake hvis du bare vil se film , høre på musikk og sure nettet. Men om du vil ha f.eks Mail på den, må du jailbreake. Endret 27. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 fikser nå Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Når man har installert alle sources, hvordan kan man da vite hvilke unødvendige det bare er å slette? Endret 27. februar 2008 av nils2911 Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Kan for ordens skyld advare litt mot å oppgradere til 1.1.3 ved den lettvindte ijailbreak.com-måten... Har prøvd to ganger (både fra 1.1.1 og 1.1.2, og det har bare blitt baluba hver gang, så jeg har gått tilbake til 1.1.2 Ser av andre fora at det er mange andre som også har hatt problemer med det samme. Noen som vet om en _stabil_ måte å patche til 1.1.3 på? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 iPod Touchmaster sin åte er veldig grei.. litt lang tid men Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som har testet å oppgradere til 1.1.4 med Ziphone eller andre måter? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Ser ikke vitsen i å måtte installere alt på nytt... blir på 1.1.3 Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 1.1.3 ba på mye trøbbel for meg, så jeg har vært på 1.1.2 inntil nå. Ser ut som Ziphone.org sin upgrade og jailbreak var veldig rask og grei! La den nettopp inn, og har ikke fått noe trøbbel enda. Forresten har jeg lest noe om at lydkvaliteten skal ha blitt en del bedre på 1.1.4 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 gah.. snakker meg selv imot her... oppdaterte til 1.1.4 med itunes så jailbreaket med ZIPhone ... Tenkte at å jailbreake + tweake osv er jo halve morroa! Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 gah.. snakker meg selv imot her... oppdaterte til 1.1.4 med itunes så jailbreaket med ZIPhone ...Tenkte at å jailbreake + tweake osv er jo halve morroa! Har og oppdatert og jailbreaka 1.1.4 og det var SYKT enkelt... ta bare og se på ipodtouchmaster sine filmer på youtube... Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det skjedde noe rart idag morres på iPoden min: Plutselig gikk den i gjennopptrettingsmodus elr no sånt. Må koble den til for å se hva som har skjedd... =( Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 ...1.1.4 bydde bare på problemer for meg.. så nå er jeg på 1.1.3 jailbreaket igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg