Gå til innhold

GUIDE: Hvordan Jailbreake/åpne en iPod Touch for 3.Parts programvare


Anbefalte innlegg

Lite forsøk fra min side:

 

header2copy.png

 

Ønsker du å donere til TouchNorge så jeg får kjøpt ordentlig webplass og domene? Ta kontakt. : D

Til de som vil donere:

- Vi snakker ikke store summene , så hver krone teller!

- hvis du donerer mer enn 20kr vil du få en "reservert" plass som skribent hos TouchNorge om du måtte ønske det.

 

 

Takk takk

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
IKKE oppdater til 1.1.3 er noe piss å få inn 1.1.1 / 1.1.2 etter på

 

 

tull og vas du må bare vite hva du holder på med.

 

For og downgrade ipoden/iphone trenger du og sette den i restormodus før du holder inne shift knappen og der etter trykker på restor i itunes.

 

Det kan du enten gjøre ved og holde inne home og av knappen på enheten eller du kan bruke et program kalt (IPHUC)som du kan finne ved og google eller som sakt se en av ( theallhacker1 ) sine filmer eller ( ipodtouchmaster ) på youtube.

 

siden det ikke er lov så gir jeg ingen link.

Lenke til kommentar

Jeg la inn en Blaze source engang, den hadde MASSE oppi seg. Men siden det tok evigheter å refreshe sourcen, tok jeg den bort, og nå har jeg bare default. Like greit ;) Hvis du skal ha en ny app, så legger du bare inn sourcen akkurat for den appen ;) mitt råd i alle fall.

 

Forresten, kom borti en ny ipod konverter. Den heter iPodME, bare google det, eller søk på ipodtouchfans.com, så finner du det.

Den er kjapp, filmene blir mindre, og lettere å bruke. Selv om den siste filmen jeg konverterte skjedde noe tull med (lyden fulgte ikke videoen), er den læx å bruke =)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Prøver selv å jailbreake min 1.1.2 nå. Har først nedgradert til 1.1.1, kjørt OktoPrep og så oppdatert til 1.1.2. Men når jeg kjører jailbreaker programmet får jeg bare beskjed om at jeg må kjøre OktoPrep på versjon 1.1.1 før jeg oppdaterer til 1.1.2, men har jo gjort dette?? Hva kan jeg prøve?

Lenke til kommentar
Ja... Selv bruker jeg bare de nødvendigste:

 

Imao, orker heller ikke 5 sider fullt med apps, og games som jeg ikke bruker. Egentlig blir bare Safari, Video og musikk brukt, spill og sånt brukes bare til å vise fram for venner. Emulatorer er helt håpløse etter min mening :p

 

`Forresten, trenger litt hjelp. Batteriet mitt vises som tall, og ikke den "battery bar" lenger. Det står bare tall, det samme skjer med den internett connection. Vet noen hvordan jeg kan fikse det?

Lenke til kommentar
Ja... Selv bruker jeg bare de nødvendigste:

 

Imao, orker heller ikke 5 sider fullt med apps, og games som jeg ikke bruker. Egentlig blir bare Safari, Video og musikk brukt, spill og sånt brukes bare til å vise fram for venner. Emulatorer er helt håpløse etter min mening :p

 

`Forresten, trenger litt hjelp. Batteriet mitt vises som tall, og ikke den "battery bar" lenger. Det står bare tall, det samme skjer med den internett connection. Vet noen hvordan jeg kan fikse det?

 

 

 

 

Har du installert programmet advanced settings?

For i det programmet kan du nemlig slå av og på batteri/tall wifi/tall.

Selv vil jeg ha tallene der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...