kloningen Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Tviler på at du trenger å poste det samme i begge trådene . Lenke til kommentar
@ir Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 er man desperat så er man desperat. Jeg trodde bare at det skulle være simpelt.... Lenke til kommentar
Eilasi Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg får det ikke til jeg har program vare nummer 1.1.3 men jef får ikke til og tilbake still den men kan du sende meg filene på mail??? i hvertfall [email protected] Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Filene kan du laste ned selv fra linkene oppgitt. Min guide virker ikke på 1.1.3 .. oppdaterer senere Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg har en del apps nå på iPoden, og jeg lurer på om de suger batteriet? Ved å bare ha dem der. Jeg har slått av SSH, men likevell går den litt kjapt ned. Er iPoden som en mobil, at hver gng jeg starter et spill synker batteriet kraftig? ja det vil jeg si... har testet litt ved batterilevetiden på ipod touch når jeg hadde jailbreaka den så hadde jeg åver 57 iconer på home screen:P alt fra spill , emulatorer, vnc, ttc, ffl, osv jeg laddet ipoden sirka 2-3 ganger daglig og mange gang lott jeg den bare være til koblet i pcen for jeg var så lei og ikke kunne skjekke mailn, maps whater eller noe uten at jeg var nødd til og ladde den etter en lite halv time. så etter 1 månede med batt tesing ved jailbreak så bestemte jeg meg til og restore ipoden og lage en ny konto, oppdaterte til 1.1.3 og no var batteri tia økt fra 2-3 ganger lading daglig til 1-2 dager før jeg trengte og ladde den... selvfølgelig vist du ser mye film hører musikk osv. så tar den mye strøm uansett om den er åpnet for 3 Gr eller ikke btw www.freewebs.com/iyoutouch Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Advanced options appen er veldig fin å ha til tider, gir deg mulighet til å bytte ut batteri bildet i toppen med et tall som viser prosent av batteriet som er igjen , samme kan du gjøre med wifi og dets styrke. ^^Jeg driver for øyeblikket også å lager en iTouch side på Norsk. men kan nok ta litt over noen dager før den er i full bruk. Hvis noen har lyst å hjelpe meg med siden i senere anledning (som f.eks skribent) er det bare å si ifra Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 hmmm..... jeg kunne kanskje tenke meg som skribent. Selv om jeg har liten erfaring med journalistikk, fikk jeg 2. plass i en artikkel konkurranse engang vant et spill Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Kjempe : D Du må jo såklart kunne litt innenfor iPod touch også men det er sikkert ikke noe problem. For tiden driver jeg å små bytter litt mellom joomla og Wordpress, tror det blir wordpress. Joomla er litt for "mye" hvis dere skjønner Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Man begynner med det små Nå har jeg utrolig liten erfaring med web design, men kan ganske mye innen Photoshop. Så hvis du trenger en banner eller lignende er det bare å spørre Jeg har ikke så mye fritid til å holde på med sånt da. For det meste helger, og visse dager etter skole hvor jeg har ingenting å gjøre. Bare så du vet lizm Lenke til kommentar
chberge Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg kan hjelpe hvis det skulle være noe, kan også html koding, flash (en del actionscript) og litt photoshop hvis det trengs noe i den dur. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Koding og html trenger jeg dessverre ikke men Bannerdesign hadde vært kjekt Kontakter en av dere senere Endret 25. januar 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Her er siden: http://touchnorge.890m.com/ Banner request: Hvis noen kan vil jeg gjerne at banneret skal stå i stil med siden, og samtidig ha noe med iPod Touch å gjøre det hadde vært smør på flesk hvis du/dere hadde klart å lage den samme rute effekten som er på banneret nå bare å registrere seg De som har meldt seg vil bli satt som skribenter. PS: Siden er på engelsk foreløpig, men det varer ikke lenge Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Kommer meg ikke inn :S Jeg blir redirecta til denne siden med en gang Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Ja, så det jeg å nå.. les hva det står der. You see this page because system administrator of 000webhost.com is currently checking this website for malicious content. This redirect will be removed once we will finish manually checking all files on this account. As far we check over 100 websites it can take about 2-4 hours to complete. If you are owner of this website you will get email confirmation once its done. Skal si ifra når den er tilbake Endret 25. januar 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nå kommer jeg meg inn Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Her er ett første utkast: Nå matcher den ikke forsiden da, men synes fargene passet slik. Hvis du vil kan jeg invertere fargene til det du vil ha Lenke til kommentar
chberge Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hvor stor skal den være? Antall px bred og antall px høy? Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 registrerte meg som iMagnus Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Toppers, her er "mal" fra siden. ikke lag noe lengre ut enn "rammen".. : D Som sagt så hadde det vært toppers om dere/du kunne lagd med den samme "rute" effekten : ] + litt livlige farger EDIT: Skal prøve å lage en selv. (tegne en med tegnebrette') EDIT : For hver gang jeg prøver å lage et innlegg på siden får jeg erroren: Not Acceptable An appropriate representation of the requested resource /wp-admin/page.php could not be found on this server. " Dette er mest sannsynelig på grunn av web hosten, så kan godt hende jeg må endre side igjen. Jeg skal hodle dere oppdatert. liten men beste løsning, men som sikkert ikke kommer til å skje: Dere kan donere noen kroner til meg til jeg får råd til et års abonnemang hos one.com web hosting med .com eller .net domene. Webhotell type 10 a 12 måneder NOK 120,00 Årlig domeneafgift (.net) NOK 100,00 Opprettelse NOK 100,00 I alt ekskl. mva. NOK 320,00 Kan sikkert betale ut av egen lomme, men det er "dere andre" jeg gjør dette for. Jeg sier ikke at dere må donere, men det hadde vært fint -ThomasT Endret 26. januar 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
chberge Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Her er mitt forslag til Header på TouchNorge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg