Gå til innhold

GUIDE: Hvordan Jailbreake/åpne en iPod Touch for 3.Parts programvare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Hvor skal jeg legge den og skal jeg skrive 0755 på ROMsene?

 

Jeg får av og til problemer med WinSCP, den klarer ikke å koble til iPoden. Noen som har hatt samme problem? (MULIG LØST) Skrudde den av og på og fikk beskjed om at det var under 20 % battari igjen, koblet til pcen og det virket. Har mistanke om det ikke virker hvis du har under 20 % battari! Gjerne si ifra hvis det er feil...

Endret av chberge
Lenke til kommentar
Slik jeg har forstått det forsvinner garantien ja når du jailbreaker den. Men hvis du gjenoppretter den i iTunes, vil alt forsvinne og det vil ikke være mulig å se at du har jailbreaket den og dermed har du garantien tilbake (nesten). Litt usikker.

 

 

Greit! Takk:D

Lenke til kommentar

Når jeg prøver å jailbreake 1.1.2, får jeg enten opp error om at jeg må ta inn/ut kabelen/restarte maskina, men når det funker, og den er i den siste fasen hvor den restarter et par ganger, er det liksom som om ipoden restarter kun en gang, og sier seg fornøyd med det, jeg så etter hvilke prosesser som kjørte, og la merke til at AppleMobileDevice var oppe og kjørte igjen, har dette noe med at ipoden restarter seg mens den er koblet til dataen? Det var ikke slik før... (Jeg har oppgradert itunes til nyeste versjon)

 

PS: Fikk det til! Jeg tok systemgjenoppretting på maskina og pakka ut jailbreak til 1.1.2 over igjen, deretter gjorde jeg standardprosessen fra scratch med restora 1.1.1 ipod.

Endret av olaman
Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem. Jeg har nå nedgradert den til 1.1.1, jailbreaka den. Så har jeg oppgradert den, og prøver nå å åpne 1.1.2-jailbreakeren ved å åpne windows.bat-filen. Men den åpner seg kun for noen få sekunder før den lukker uten videre. Jeg har lukket alle finnbare application knyttet til Aple og iTunes, men gir ingen resultater. Noen som kan gi en hjelpende hånd?

Lenke til kommentar
IKKE oppdater til 1.1.3 er noe piss å få inn 1.1.1 / 1.1.2 etter på

Jeg har klart å nedgradere til 1.1.1/1.1.2 igjen. var ikke så vanskelig egentlig, men er jo litt kjederlig å gjøre da:P

 

Youtube.com og søk på "1.1.3 downgrade" eller no, eller bare søk på ipodtouchmaster :)

Lenke til kommentar

Kommet litt lenger nå, men sitter forsatt fast. Når man åpner windows.bat-filen så får jeg opp java-vinduet. Men så prøver den å kontakte iPoden, men mislykkes. Gjør det gang på gang, restarta maskinen og ipoden og sjekket om den er riktig connecta i pcen. Alt stemmer, men virker ikke. Dette begynner å bli temmelig slitsomt og irriterende... Please, jeg trenger hjelp!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...