kloningen Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 For å avslutte en applikasjon SKIKKELIG hjelper det ikke å trykke home en gang. Hold "Home" inne helt til applikasjonen avsluttes. dette skal spare ganske så godt med batteri. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Og der hadde jeg en jailbreaket v.1.1.2 igjen! Knallbra guide det her altså! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Igjen? why oh why? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 PGA problemene jeg har nevnt mange ganger før om å flytte over filer. Fikk en ny iPod hos Elkjøp i går, og fant ut at det var noe gale med pcen, ikke iPoden. Men i alle fall, ny iPod ny hack! iPod Touch er perfekt! Lenke til kommentar
chberge Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noen som har sett dette før? Hehe. Når jeg hadde oppdatert til v.1.1.2 og byttet pc (der ligger jailbreak v.1.1.2 filene) startet iTunes automatisk og dette poppet opp. Svarte fint Ikke send. De prøver vel å fjerne hacken eller noe, noen som har infor om v.1.1.3? Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hmmm...prøv å oppdatetere selv da. Til 1.1.2. (hold shift knappen inne mens du trykker på oppdater inni iTunes, mens du har iPoden koblet til, så finner du 1.1.2 filen (som du har lastet ned)) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Noen som har sett dette før? Hehe. Når jeg hadde oppdatert til v.1.1.2 og byttet pc (der ligger jailbreak v.1.1.2 filene) startet iTunes automatisk og dette poppet opp. Svarte fint Ikke send. De prøver vel å fjerne hacken eller noe, noen som har infor om v.1.1.3? Hvorfor trykket du ikke "Vis Detaljer" så hadde du kanskje funnet ut hva det dreide seg om ... Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 hei. jeg har problemer. jeg har fullført steg 6. og itunes og ipoden var koblet til dataen. alt var ferdig i steg 6. men så gikk strmmen i huset. så alt koblet av. og nå får jeg ikke opp ipoden når jeg kobler til kabelen og ipoden kommer heller ikke på når jeg trykker på turn on på den.....!!!!!!!!! er helt ny denne touch! hjelppppp hva skal jeg gjøre Lenke til kommentar
chberge Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen som har sett dette før? Hehe. Når jeg hadde oppdatert til v.1.1.2 og byttet pc (der ligger jailbreak v.1.1.2 filene) startet iTunes automatisk og dette poppet opp. Svarte fint Ikke send. De prøver vel å fjerne hacken eller noe, noen som har infor om v.1.1.3? Hvorfor trykket du ikke "Vis Detaljer" så hadde du kanskje funnet ut hva det dreide seg om ... Var egentlig bare ment som tull. Er jo folk som har skrevet om at de hadde fått den, og så tenkte jeg at jeg kunne informere om hvordan jeg fikk den. Var bare det. hei. jeg har problemer. jeg har fullført steg 6. og itunes og ipoden var koblet til dataen. alt var ferdig i steg 6. men så gikk strmmen i huset. så alt koblet av. og nå får jeg ikke opp ipoden når jeg kobler til kabelen og ipoden kommer heller ikke på når jeg trykker på turn on på den.....!!!!!!!!! er helt ny denne touch! hjelppppp hva skal jeg gjøre Har du prøvd å Force Restore den? Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen som har sett dette før? Hehe. Når jeg hadde oppdatert til v.1.1.2 og byttet pc (der ligger jailbreak v.1.1.2 filene) startet iTunes automatisk og dette poppet opp. Svarte fint Ikke send. De prøver vel å fjerne hacken eller noe, noen som har infor om v.1.1.3? Hvorfor trykket du ikke "Vis Detaljer" så hadde du kanskje funnet ut hva det dreide seg om ... Var egentlig bare ment som tull. Er jo folk som har skrevet om at de hadde fått den, og så tenkte jeg at jeg kunne informere om hvordan jeg fikk den. Var bare det. hei. jeg har problemer. jeg har fullført steg 6. og itunes og ipoden var koblet til dataen. alt var ferdig i steg 6. men så gikk strmmen i huset. så alt koblet av. og nå får jeg ikke opp ipoden når jeg kobler til kabelen og ipoden kommer heller ikke på når jeg trykker på turn on på den.....!!!!!!!!! er helt ny denne touch! hjelppppp hva skal jeg gjøre Har du prøvd å Force Restore den? og hvordan force restore jeg den? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mener det er å holde inne knappen oppe og hjem knappen helt til apple logoen vises, mens den er koblet til pcen. Men er ikke helt sikker. Kjør et raskt google søk, husker dessverre ikke helt nøyaktig. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mener det er å holde inne knappen oppe og hjem knappen helt til apple logoen vises, mens den er koblet til pcen. Men er ikke helt sikker. Kjør et raskt google søk, husker dessverre ikke helt nøyaktig. ja kom opp den logoen nå. takkkkkk Lenke til kommentar
chberge Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ingen problem. Du får skrive hvordan det gikk når den er helt normal igjen. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ingen problem. Du får skrive hvordan det gikk når den er helt normal igjen. ja skal det. ser at jeg må gjøre hele den jailbreak igjen. håper bare ikke strømmen går igjen hehe men hvordan installere jeg programmer? og hvor finner jeg nett side med programmer til ipod touch Lenke til kommentar
chberge Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Når den er ferdig hacket får du opp et nytt ikon på "skrivebordet" på Touchen som heter Installer. Du kan installere nye programmer via det. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Du finner det når du har jailbreakan.. "programmet" heter install hvor du kan installere mange forskjellige progs.. På noen enkelte prog så må man legge in kilder, ex: iphone apps Endret 8. januar 2008 av laffe Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Du finner det når du har jailbreakan.. "programmet" heter install hvor du kan installere mange forskjellige progs.. På noen enkelte prog så må man legge in kilder, ex: iphone apps ja har skjønt det men hvor finner jeg programmer som er til touch. hva slag programmer kan jeg ha på den? maile programmer? og hva er den SSH ikonet på ipoden min nå etter jailbreaket vellykket ? fant ut av hvor alle programmer ligger... lå visst under den install ikonet. der kan jeg velge det jeg vil installere. ikke sant=? Endret 8. januar 2008 av tvilling81 Lenke til kommentar
chberge Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) SSH ikonet er et program som gjørt at du kan overføre filer til iPoden via FTP. Endret 8. januar 2008 av chberge Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 SSH ikonet er et program som gjørt at du kan overføre filer til iPoden via FTP. oki takk for svar Lenke til kommentar
mopani Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvis man "jailbraker" Ipoden, og den i senere tid blir ødelagt, mister man garantien på Ipoden? Hvis den blir ødelagt, kan jeg da levere den tilbake til Elkjøp, slik at de fikser den/skaffer ny..? Eller får man ikke det,siden den er "hacka" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg