kloningen Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Ikke nedgrader til 1.1.2.. Denne guiden er utdatert. Ignorer den. Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ikke nedgrader til 1.1.2..Denne guiden er utdatert. Ignorer den. Ok! Takk! Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg har en iPod touch 32 GB, hvordan kan jeg jailbreak denne? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Du googler det ; ) Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kva gjer eg vis det står at eg har versjon 2.2.1? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kva gjer eg vis det står at eg har versjon 2.2.1? ?????????????????????? Ingen forslag Lenke til kommentar
claes Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Er det en 2. Generasjon? Isåfall bruk dette programmet: http://quickfreedom.com/ Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Er det en 2. Generasjon? Isåfall bruk dette programmet: http://quickfreedom.com/ takk skal du ha, får sjå om eg får det til:P:D Lenke til kommentar
iRik Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Gidder ikke lese gjennom 10 sider for å sjekke om noen har spurt før såeh... Må man jailbreake 2. generasjonen? Og sånn ca. hvor lang tid tar det? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Gidder ikke lese gjennom 10 sider for å sjekke om noen har spurt før såeh... Må man jailbreake 2. generasjonen? Og sånn ca. hvor lang tid tar det? Ingen som tvinger deg. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Gidder ikke lese gjennom 10 sider for å sjekke om noen har spurt før såeh... Må man jailbreake 2. generasjonen? Og sånn ca. hvor lang tid tar det? Det tar sin tid, ja. I steden for å stille spørsmål som er stilt så kan du jo faktisk lære deg hvordan du gjør det i steden for å komme med tåpelige spørsmål. Hvordan tror du andre har blitt gode på å gjøre det? Jo, de har lært seg det. Delvis ved å stille spørsmål, men enda mer ved hjelp av å lese og lære. Lenke til kommentar
iRik Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Gidder ikke lese gjennom 10 sider for å sjekke om noen har spurt før såeh... Må man jailbreake 2. generasjonen? Og sånn ca. hvor lang tid tar det? Ingen som tvinger deg. Ingen som tvinger deg til å spamme... Men fremdeles ingen som har sagt noe om det er nødvendig. Og er det nødvendig for å laste ned applikasjoner i appStore? Det ville isåfall vært dumt gjort av Apple... Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Spammer ikke, men svarer enkelt og greit på spørsmålet ditt. Det er ikke nødvendig å jailbreake for å få tilgang til appstore, nei. Må lage en bruker, her for eksempel. Lenke til kommentar
iRik Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Spammer ikke, men svarer enkelt og greit på spørsmålet ditt. Det er ikke nødvendig å jailbreake for å få tilgang til appstore, nei. Må lage en bruker, her for eksempel. Ah, skjønner! Trodde du mente "Ingen som tvinger deg til å lese gjennom 10 sider" liksom Takk for svar da Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Bump, har jailbreaked iPod Touch 2gn min, med litt youtube hjelp. Nå lurer jeg på hva jeg kan gjøre, hvilket apps som er top liksom. Noen å annbefale? Lurer også på hva forskjellen på App innstaler og Cydia på forsiden er. Lenke til kommentar
Victorawrr Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Funker ikke med den nye iPod Touch 3G (3. genrasjon). Den kommer med 3.1 updateringen, og det går tydeligvis ikke å nedgradere(?). Jeg har oppdatert til 3.1.1 også. iTunes takker nei hvis man ber om den om å "restore" til 1.1.1. P.M hvis du kan hjelpe meg med dette problemet, jeg vet hvordan man jailbreaker btw. På forhånd takk! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Siden denne tråden er utdatert og dermed ikke til mye hjelp lenger stenges den. Dersom trådstarter eller andre vil ta på seg jobben med å oppdatere den så kontakt meg eller en moderator, så kan vi åpne den igjen. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg