Lurifaxen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Størrelse: 37" eller 42" Sitter ca 3 m fra tven. Prisklasse: 10 000 - 15 000 Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha? Her er jeg usikker; fordi jeg hører mye bra om både LCD og Plasma. Hva slags kildesignal har du? Vanlig kontakt i veggen, tven nede har ordentlig Kanal pakke fra Get. Hva annet enn tv skal du bruke den til? Jeg har lyst å spille endel PS3 samt se gamle DVDer på den. Er ikke sikker på om jeg kommer til å bruke Blue Ray og slikt fullt ut enda. Skal du koble til pc? Nei Takker for all hjelp jeg kan få Endret 2. januar 2008 av Lurifaxen Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det er samme tips som går igjen her som i mange andre forum: Panasonic PV 70 plasma. Kan være vanskelig å få tak i siden den er utrolig populær. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Enig her, finnes i 37" og 42". Mål opp nøyaktig hvor langt unna du vil sitte, ikke ca - er det under 3 meter kjøper du 37", er det over kjøper du 42". I tillegg så bør du skaffe multiroom-dekoder fra get (er ikke så dyrt ) om du ser mye på tv og ønsker god bildekvalitet der. Lenke til kommentar
veos Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei! Var i samme situasjon selv og jeg endte på en Hitatchi TV fra Elprice, da jeg fikk litt greiere pris og "måtte" ha den på dagen. Er utrolig fornøyd med TV'en, både på analogt og digitalt signal, har den koblet til PC hele tiden gjennom HDMI -> PC-overgang -> kabel og spiller en del PS3! Nå har jeg ikke så veldig god greie på TV, men synes det var en veldig fin TV til den prisen og følte jeg fikk en del for pengene! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå