insider Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei. Har mitt gamle dfi lanparty hk i servern og chipset vifta har begynt å bråke veldig og den stopper en gang i blandt så er på tide å bytte den ut. Men er det noens om vet om noe erstattning eller om de orginale chipset viftene selges noe sted ? Mvh Fredrik Sørlien Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 ingen som vet om noe vifte som kan erstatte den orginale chipsetvifta ? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Thermalright HR-05. Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Tilgjengelig fra Microplex De kommer dog uten vifte, så det kan være en fordel å klaske på en stillegående vifte om du ellers har tvilsom ventilasjon i kabinettet. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 vifte er så absolut ikke nødvendig på denne kjøleren. jeg bruker den selv på mitt dfi kort, og det er ganske overklokka. chipsettet mitt ligger mellom 30-50 grader avhengig av romtemp og idle/load. dersom du ikke har noen kabinett vifter i det hele tatt så kan det kanskje bli behov for ei vifte, men med lit sirkulasjon så trenger du ikke vifte dog så må du gå for sli utgaven da det ikke blir plass til skjermkort i pci-e spor 1 med den andre typen. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Har du et bilde av kjøleren? Lurer litt på om jeg har plass. Har et Thermaltake Tsunami hvor HDD festet er ganske nært chipsettet ... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) her er et bilde. som du ser så kommer "SLI" kjøleren ut under skjermkortet mitt. det er akkurat en liten mm klaring den kan jo sef snues slik at den vender opp mot cpu kjøleren, men for meg går ikke dette da jeg har en ganske stor kjøler. edit la til en link der du ser fra flere vinkler Endret 17. januar 2008 av Spirre Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jaok. takker for bilde ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå