Blackie Lawless Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hallo Jeg har Trend IS og Spysweeper installert og de fungerer bra. Her om dagen testet jeg Kaspersky onlinescanner og den fant masse rart. Den slo bla ut på Nero og Spysweeper, men også en rekke andre ting. Ting som Trend og Spysweeper ikke reagerer på. Mitt spm er om personer i forumet kjenner til at onlinescannere er spesielt sensitive? Og om det også kan ha noen sammenheng med at selskapene gjerne vil selge sitt prog, fordi det er så bra (les: finner mye) Noen med erfaringer rundt dette? mvh Per-Ø Berg Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Tror Kaspersky har hatt litt trøbbel med sine diagnoser i det siste, tror jeg så en artikkel nå nylig at den slo ut på Internet Explorer som en fare (noe den har en grunn for å gjøre, men det er vel en annen sak ) så skjekk gjerne opp med andre verktøy for å krysskjekke, jeg liker Avast. Nero burde det jo ikke være noe fare med ved mindre det er piratvare som kan inneholde ymse filer Endret 2. januar 2008 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Blackie Lawless Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Takk for svar. Kjører en runde med Bitdefender nå, så jeg får se. mvh Per-Ø Berg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå