Applebee Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er det mulig å legge inn sanger og slikt til Ps3 fra PC? Og i såfalll over nettverk? Og så lurer jeg på hva "Flashing" er? Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ja, det er mulig. Bruk f.eks. en flashdisk og lagre sangene dine på.. Så tar du denne flasdisken inn i usb porten og uploader sangene på ps3. Tror ikke det er mulig over nettverk. Jeg vet ikke hva flashing er..Men kanskje det er og ta det over via flash-disk.. Siden "flash"ing..."flash"disk Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Med Red Kawa File Server skal man kunne overføre filer frem og tilbake mellom PS3 og PC. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Med Red Kawa File Server skal man kunne overføre filer frem og tilbake mellom PS3 og PC. Via nettverk? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 eg har ps3 koblet til windows media player 11 på pcen... finner eg noko eg treng på pcen som eg vil ha over på ps3en så velger eg kopier på ps3en og det blir overført trådløst over nettverket.. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) eg har ps3 koblet til windows media player 11 på pcen... finner eg noko eg treng på pcen som eg vil ha over på ps3en så velger eg kopier på ps3en og det blir overført trådløst over nettverket.. Okey, inkluderer dette også spill? for jeg tenker på og ta backup av spill og legge inn på PC`en, for så å kanskje etterhvert ta dem inn i Ps3`en og launche der i fra? Håper det går ann, ettersom man kan laste ned spill fra PsStore og spille rett fra harddisken? Edit: Høres kanskje mongo ut, men er for å ikke få altfor mye tap av spill, ettersom jeg ikke er den flinkeste til å ta vare på coveres, og dermed kommer riper:D Endret 3. januar 2008 av Applebee Lenke til kommentar
ettsomikkeeribruk Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) eg har ps3 koblet til windows media player 11 på pcen... finner eg noko eg treng på pcen som eg vil ha over på ps3en så velger eg kopier på ps3en og det blir overført trådløst over nettverket.. Hvordan gjør du det ? Guide til hvordan bruke Windows Media Player 11 til Ps3 Jeg Brukte guiden jeg pasta over , men finner ikke ps3n når jeg går på mediedeling på biblioteket. Når metoden for tildeling av IP-adresse er endret fra AutoIP til DHCP under innstillingene for nettverksmiljøet, utfør andre søk etter servere under (Let etter Media Servere). Er det noe vi må bytte på selv eller er det sann fra før av ? Sann som jeg forstod ut av nettverksinstillingene står nå de allerede på Motta IP automatisk. Tips noen ? Endret 3. januar 2008 av ettsomikkeeribruk Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Går såvidt jeg vet ikke ann å kjøre backup fra PS3-spill per dags dato (enten på plate eller lagret på HD). Eneste bruksområdet for de overnevnte mulighetene er for å kjøre mediafiler (bilder/musikk/filmer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå