Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Midt i et dilemma

Gjest -Gueststar-

Anbefalte innlegg

Gjest -Gueststar-

Ok, samtalen her gikk litt lengre enn det jeg trodde.

Ser nå hvor dere har det at jeg har seksuelle tanker om jenta, og det er fra uttalelsen \"Går selv og ser på meg som pedo nå\". Men disse følelsene kommer mer på grunnlag av de normene som jeg hadde satt, og som jeg har i miljøet rundt meg. Veit at det fort er et sterkt ord å bruke, men still..

Seksuelle tanker om en tre år yngre jente? Fortell meg ikke at du aldri som tenåring har hatt en seksuell tanke om jenter som har vært noen år yngre enn deg.

Skal ikke påstå at jeg ikke har hatt det, men har gjort så godt jeg kan for å forhindre å ha det om denne jenta. Ønsker å bli kvitt tanker og følelser om henne, men er hardt. Ingen ting kan komme godt ut av det fra det synspunktet jeg har, og som det utartet seg her er det også feil. Men startet jo tråden i den tro om noen hadde en \"lett\" løsning på å komme over henne. Siden jeg ikke har fortalt noen rundt meg om nettopp dette så får jeg ingen til å gå rundt å snakke stygt om hu som en har gjort før (Men her uten at jeg ville det da :/)

Men om moderator kan stenge tråden? Føler meg sånn passe ferdig med det nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser nå hvor dere har det at jeg har seksuelle tanker om jenta, og det er fra uttalelsen \"Går selv og ser på meg som pedo nå\". Men disse følelsene kommer mer på grunnlag av de normene som jeg hadde satt, og som jeg har i miljøet rundt meg. Veit at det fort er et sterkt ord å bruke, men still..

Av og til synes jeg folk burde bryte normer hvis de ønsker det selv.

Men, ditt valg. Og vil du komme over henne er nok det eneste du kan gjøre å ta tiden til hjelp.

Lenke til kommentar
still..

Seksuelle tanker om en tre år yngre jente? Fortell meg ikke at du aldri som tenåring har hatt en seksuell tanke om jenter som har vært noen år yngre enn deg.

Skal ikke påstå at jeg ikke har hatt det, men har gjort så godt jeg kan for å forhindre å ha det om denne jenta. Ønsker å bli kvitt tanker og følelser om henne, men er hardt. Ingen ting kan komme godt ut av det fra det synspunktet jeg har, og som det utartet seg her er det også feil. Men startet jo tråden i den tro om noen hadde en \"lett\" løsning på å komme over henne. Siden jeg ikke har fortalt noen rundt meg om nettopp dette så får jeg ingen til å gå rundt å snakke stygt om hu som en har gjort før (Men her uten at jeg ville det da :/)

Men om moderator kan stenge tråden? Føler meg sånn passe ferdig med det nå.

Den var ikke myntet på deg, men til PerB som pratet om at det var så forferdelig å ha seksuelle tanker om denne jenta. Om du har hatt det eller ikke ser jeg egentlig på som irrelevant. Det har ingenting å si og er helt normalt om du har hatt det.

Lenke til kommentar
Gjest Fornuften

Vær fornuftig. Ikke tenk på det en gang. Hun er 3 år yngre en deg, 2 år til hun er over seksuell lavalder. Forget it!

Skaff deg ei dame på din egen alder.

Lenke til kommentar
Vær fornuftig. Ikke tenk på det en gang. Hun er 3 år yngre en deg, 2 år til hun er over seksuell lavalder. Forget it!

Skaff deg ei dame på din egen alder.

Forferdelig så enkelt folk skal ha det til.

Det er ikke så lett å gi slipp på alle følelser og "finne seg noen på sin egen alder".

Jeg synes at man av og til bør overse fornuften litt, og høre på følelsene sine, så lenge det ikke går ut over andre. Og går dette ut over andre? Nei.

Jeg tror at 99% av de som har så mye fordommer mot aldersforskjell, aldri har opplevd det selv. Alder har ikke alltid så mye å si.

Av og til er det nok fornuftig å sette følelsene over fornuften.

Lenke til kommentar
Er trener for et jentelag i fotball, de er tre år yngre enn meg, og har begynt å få følelser for hu ene.
Farlig vei du er på. Hun er under seksuell lavalder for deg (kun 14 år). Du er 17 og i en betrodd stilling som trener. Dette er tabu.

Einig med PerB her. Aldersforskjellen i seg sjølv er ikkje problemet. Imidlertid framstår det at jenta er under seksuell lågalder - samt at du har er i ei stilling som medfører og krev tillitt blant spelarflokken og foreldra som problematisk. Personleg ville eg ha slått frå meg tanken om å innleie eit forhold til denne jenta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...