Alexander Schindler Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Michael Stipe og resten av R.E.M. slipper studieskive i april. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 REM er jo bare konge! de sier mer fart, og det kan vi jo like Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Linken til denne saken på diskusjon.no (lenker med bilder øverst på siden) går til "Mine innlegg". Kan dere fikse den? Dette er linken som skulle vært satt inn, mens dette er linken som er nå. Og ja. Gleder meg til den nye skiva jeg og Endret 2. januar 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hva er det egentlig REM har studert på den nye skiva? Edit: Ah, nå har "studiealbum"-skrivefeilen blitt rettet. Endret 6. januar 2008 av Gompedyre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Linken til denne saken på diskusjon.no (lenker med bilder øverst på siden) går til "Mine innlegg". Kan dere fikse den?Dette er linken som skulle vært satt inn, mens dette er linken som er nå. Og ja. Gleder meg til den nye skiva jeg og Hos meg gikk den til Manchester United-tråden:P Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Er spent på hvordan dette blir. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg