master air Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Har ikke alltid vaert det tidligere... Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Har ikke alltid vaert det tidligere... Alltid og alltid...X er vel den eneste. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Tollern hadde bra voice overs. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg synes også åttern er bra.Beundrer kjærligheten til Rinoa og Squall. Så ekte liksom. PRÆHÆHÆHÆHÆ! Ja, chempe dødsekte lzm. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 PRÆHÆHÆHÆHÆ!Ja, chempe dødsekte lzm. rolleyes.gif Jepp. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg synes også åttern er bra.Beundrer kjærligheten til Rinoa og Squall. Så ekte liksom. Sa aldri at den ikke var bra, bare ikke best i serien. Ingen av FFspillene er dårlige. Historien i 8ern er bra og confusing, men battlesystemet og draw-opplegget var ikke min venn Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Final Fantasy VIII er min første^^ Da mener jeg at det var det første spillet jeg spillte i final fantasy serien. Jeg likte den derre GF-equipp greia jeg. Lenke til kommentar
icx Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg håper det blir bedre enn X, X-2 og XII, som er de dårligste spillene etter min mening. VIII og VII er favorittene, IX fikk jeg aldri satt meg riktig inn i og tidligere spill var ikke helt min generasjon. Men av hva jeg har sett av XIII så ser det lovende ut, blir å kjøpes uansett tho, samt Versus XIII. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Sa aldri at den ikke var bra, bare ikke best i serien. Ingen av FFspillene er dårlige. Historien i 8ern er bra og confusing, men battlesystemet og draw-opplegget var ikke min venn What he said. Samt våpensystemet, unødvendig vanskelig å finne de nødvendige delene til å oppgradere. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Dette funker: http://images.encyclopediadramatica.com/im...ng_alike_75.jpg Siden Nomura fikk beskjed om at han skulle designe Lighting som en hun Cloud Strife. Lagde noen dette og det funker. Overgangen funker. Stilig ikke sant? Endret 27. februar 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja da, så! Awesome bildeserie, Phoenix! Forresten, hva er brukernavnet ditt på finalfantasy-xiii? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Å gjøre om mannlige FF karakterer til kvinnelige er vel ikke så veldig vanskelig siden de som regel ser ut som kjerringer fra før Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Å gjøre om mannlige FF karakterer til kvinnelige er vel ikke så veldig vanskelig siden de som regel ser ut som kjerringer fra før Mos def. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Å gjøre om mannlige FF karakterer til kvinnelige er vel ikke så veldig vanskelig siden de som regel ser ut som kjerringer fra før Amen to that! Ta promobildet av Vaan som spiser et eple eller hva pokker for frukt og hold over allt utenom ansiket. Prepare for scare! Og prøv å gjette alderen hennes ^^ Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg heter Strifer. Jeg vet hva du heter har sett deg. Du heter det samme som her. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det er så greit med bare ett nick, vet du. Har brukt S-r-ex siden 3de generasjon pokemon. Det vet jeg siden nicket står for Shining Rayquaza EX, som bare har blitt hengende... Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg skal skifte til Strifer her også men kan ikke. Må vente 180 dager. Har også kontakten admin. Komtakta Dotten. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Skal jeg bytte til Strifer bare for å være slem ? Muahahaha! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Kan ikke bli Strifer uansett. Det blir Vegard Strifer Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Æsj Hadde ikke gidde uansett...Brukernavnet skal jeg aldri bytte tror jeg, det er jo det som kjennetegner meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå