TheExcalibur Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Man får også en sånn item hvis man har hundre av dem så selger det for en bra penge. Har gått dit flere ganger for å tjene gil. Mest for det ikke exp. tror det er Ancient Bone. Nei, det vare det ikke. Du må kjøpe alle monographsene. så for du sjeldne items. Tar du sisse sjelettene og har riktig monograp så får du blood darkned bone. Selger bra. Endret 14. februar 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Sjekk ut denne. Den er ganske ny tror jeg. Har ikke kommet på youtube så vidt jeg vet. http://finalfantasy-xiii.net/fabula-nova-c...ii_clouddvd.php Lenke til kommentar
master air Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har ikke sett den foer hvertfall, men maa si at jeg gleder meg enda mer til FF XIII kommer ut naa. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Blir spennende Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Syntes ikke jeg så noe særlig nytt der jeg da... Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Siden spilleprosusentene ikke har så mye info om PS3 enda er det ikke kommet så gode spill enda. Derfor venter Square - Enix for mer info slik at det blir bra grafikk og gjennommført som alle FF spill er seff. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Siden spilleprosusentene ikke har så mye info om PS3 enda er det ikke kommet så gode spill enda.Derfor venter Square - Enix for mer info slik at det blir bra grafikk og gjennommført som alle FF spill er seff. Er dette svar på noe? Eller bare en random uttalelse? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Siden spilleprosusentene ikke har så mye info om PS3 enda er det ikke kommet så gode spill enda.Derfor venter Square - Enix for mer info slik at det blir bra grafikk og gjennommført som alle FF spill er seff. Syns det er bra at Square tar tiden de trenger og lanserer gjennomførte spill. Men grunnen til at de bruker lang tid er ikke mangel på info. Tipper at med info, så mener du egentlig kunnskap/kjennskap til spilloppbygging på PS3. Dette har ikke noe med saken å gjøre. Bare tenk på FF XII som skulle blitt lansert i 04 hvis jeg husker rett. Ikke noe mangel på kjennskap der, for Square hadde levert mange spill til PS2. Grunnen er at Square levere fullførte spill, noe andre selskap kunn lært litt av. *Host EA host* FF XIII vil være Square's første spill til PS3, så derfor tar de nok tiden de trenger. Det er jeg glad for at de gjør. Lenke til kommentar
master air Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg er ogsaa glad for at de tar tiden de trenger, men det gjoer meg ikke mindre utaalmodig. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Æsj.. Jeg må prøve å glemme dette... Så kanskje jeg slipper å gå rundt i ring i en måned før det kommer.. Har egentlig nok å kose meg med nå.. så, burde klare det.. :)Men.. likevell... Endret 19. februar 2008 av Pebble Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Gleder meg sånn til det kommer. :!: Endret 20. februar 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 FF XIII vil være Square's første spill til PS3, så derfor tar de nok tiden de trenger. Det er jeg glad for at de gjør. Akkurat som de gjorde på FF7 og FF8 for PS1 og PS2. Og begge spillene endte jo opp med å bli en av de beste i serien. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Vil selfølgelig ha spillet så bra som de kan få det til før de gir det ut, men selv om det blir et veldig gjennomført spill så gjør ikke det at ventinga går noe fortere Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Det er sant. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) FF XIII vil være Square's første spill til PS3, så derfor tar de nok tiden de trenger. Det er jeg glad for at de gjør. Akkurat som de gjorde på FF7 og FF8 for PS1 og PS2. Og begge spillene endte jo opp med å bli en av de beste i serien. Nå var vel strengt tatt både FF7 og FF8 for PS1 (og FF8 er langt fra best i serien) Første på PS2 var jo som vi alle vet FF10 som jeg heller ikke setter øverst på skala'n, men er et godt spill som utnyttet PS2 meget bra. Endret 20. februar 2008 av Swoofah Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 FF XIII vil være Square's første spill til PS3, så derfor tar de nok tiden de trenger. Det er jeg glad for at de gjør. Akkurat som de gjorde på FF7 og FF8 for PS1 og PS2. Og begge spillene endte jo opp med å bli en av de beste i serien. Nå var vel strengt tatt både FF7 og FF8 for PS1 (og FF8 er langt fra best i serien) Første på PS2 var jo som vi alle vet FF10 som jeg heller ikke setter øverst på skala'n, men er et godt spill som utnyttet PS2 meget bra. Av en eller annen merkelig grunn klarte jeg å skrive feil. Mente FF10 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 FF XIII vil være Square's første spill til PS3, så derfor tar de nok tiden de trenger. Det er jeg glad for at de gjør. Akkurat som de gjorde på FF7 og FF8 for PS1 og PS2. Og begge spillene endte jo opp med å bli en av de beste i serien. Nå var vel strengt tatt både FF7 og FF8 for PS1 (og FF8 er langt fra best i serien) Første på PS2 var jo som vi alle vet FF10 som jeg heller ikke setter øverst på skala'n, men er et godt spill som utnyttet PS2 meget bra. Final Fantasy VIII er best i serien. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg synes også åttern er bra. Beundrer kjærligheten til Rinoa og Squall. Så ekte liksom. Lenke til kommentar
master air Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Haaper virkelig Square-Enix spanderer paa seg noen gode voice actors for de engelske stemmene. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Det må være ett must Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå