Gå til innhold

Final Fantasy XIII På PS3


Anbefalte innlegg

Man får også en sånn item hvis man har hundre av dem så selger det for en bra penge.

Har gått dit flere ganger for å tjene gil.

Mest for det ikke exp.

tror det er Ancient Bone.

Nei, det vare det ikke.

Du må kjøpe alle monographsene.

så for du sjeldne items.

Tar du sisse sjelettene og har riktig monograp så får du blood darkned bone.

Selger bra.

Endret av PhoenixHunter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden spilleprosusentene ikke har så mye info om PS3 enda er det ikke kommet så gode spill enda.

Derfor venter Square - Enix for mer info slik at det blir bra grafikk og gjennommført som alle FF spill er seff.

 

Syns det er bra at Square tar tiden de trenger og lanserer gjennomførte spill. Men grunnen til at de bruker lang tid er ikke mangel på info. Tipper at med info, så mener du egentlig kunnskap/kjennskap til spilloppbygging på PS3. Dette har ikke noe med saken å gjøre.

Bare tenk på FF XII som skulle blitt lansert i 04 hvis jeg husker rett. Ikke noe mangel på kjennskap der, for Square hadde levert mange spill til PS2. Grunnen er at Square levere fullførte spill, noe andre selskap kunn lært litt av. *Host EA host*

 

FF XIII vil være Square's første spill til PS3, så derfor tar de nok tiden de trenger. Det er jeg glad for at de gjør.

Lenke til kommentar
FF XIII vil være Square's første spill til PS3, så derfor tar de nok tiden de trenger. Det er jeg glad for at de gjør.

Akkurat som de gjorde på FF7 og FF8 for PS1 og PS2. Og begge spillene endte jo opp med å bli en av de beste i serien.

Nå var vel strengt tatt både FF7 og FF8 for PS1 (og FF8 er langt fra best i serien) ;)

 

Første på PS2 var jo som vi alle vet FF10 som jeg heller ikke setter øverst på skala'n, men er et godt spill som utnyttet PS2 meget bra.

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
FF XIII vil være Square's første spill til PS3, så derfor tar de nok tiden de trenger. Det er jeg glad for at de gjør.

Akkurat som de gjorde på FF7 og FF8 for PS1 og PS2. Og begge spillene endte jo opp med å bli en av de beste i serien.

Nå var vel strengt tatt både FF7 og FF8 for PS1 (og FF8 er langt fra best i serien) ;)

 

Første på PS2 var jo som vi alle vet FF10 som jeg heller ikke setter øverst på skala'n, men er et godt spill som utnyttet PS2 meget bra.

Av en eller annen merkelig grunn klarte jeg å skrive feil. Mente FF10 :p

Lenke til kommentar
FF XIII vil være Square's første spill til PS3, så derfor tar de nok tiden de trenger. Det er jeg glad for at de gjør.

Akkurat som de gjorde på FF7 og FF8 for PS1 og PS2. Og begge spillene endte jo opp med å bli en av de beste i serien.

Nå var vel strengt tatt både FF7 og FF8 for PS1 (og FF8 er langt fra best i serien) ;)

 

Første på PS2 var jo som vi alle vet FF10 som jeg heller ikke setter øverst på skala'n, men er et godt spill som utnyttet PS2 meget bra.

 

Final Fantasy VIII er best i serien. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...