paa99 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Blir litt kjipt hvis han bare er en sånn wannabe eller har sikkelig femi stemme. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Gleder meg ganske mye til XIII men Versus ser hakket bedre ut. Litt barskere dude enn de siste hovedpersonene har vært(vaan og tidus). Sant nok. Men Nomura har sagt at når du hører han snakke, følger ikke forventningene du hadde. Han kan sikkert være like femi som de to siste, eller en slags "yo gangsta"-parodi. Who knows... Ble det ikke sagt at han ikke kom til å være så innesluttet som Cloud og Squall? Kan ikke huske å ha lest noe om at det var spesifikt for stemmen hans. Ellers går ryktene om at også han skal ha et natur/vær-navn (Cloud, Lightning, etc) Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 det er synd FF-serien har gått bort fra turnbased combat. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 det er synd FF-serien har gått bort fra turnbased combat. Der er det blandede meninger, men hvis de skal fortsette med summonings(Noe jeg håper) så tror jeg det blir best med turnbased. Det funka hvertfall dårlig med det Esper greiene i XII. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Esperne i tollern er det ikke så mye bruk for egenltig. Når jeg tok bossene(har tatt nesten alle huntsene også) sørget jeg for høy level og best våpen og armour osv. Av og til brukte jeg mist abilities, men eller sjelden. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 I XII International kan man kotrollere esperne, so mulig det fungerer en hel del bedre enn at de loker rundt på egen vilje. En positiv ting med dem var at når man kjempet med dem fikk man mye mer exp. Veldig nyttig inne i krystallen. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Hæ, får man mer exp når man kjemper med esperne i tollern? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hæ, får man mer exp når man kjemper med esperne i tollern? Det viste ikke jeg heller Men da er det vel kun den som summoner esperen som får? Vil man fortsatt tjene på det? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Ja, det er det. Det vet jeg. Det funker ikke for meg for jeg skal jo ha alle på levele 99 - 100(nå er jeg på 91-92) Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det var vel 50% boost, eler noe sånt. Men det er bare summoner som får, ja. Giruveganus inne i krystallen gir massivt med exp sammenlignet med styrke og hp den har når du summoner. Eller så er det sikkert noen skapninger nede i Penumbra som gir sykt med exp. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Eller bare equippe bånd som dobler exp. Det har jeg gjort. Husker ikke hva den heter men. Den er på accessories. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Embroidered tippet gir dobbel exp. Men hva hvis du bruker denne og summoner en esper? Legges bonusene sammen? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Hmmm det lure jeg også på. Det kan jeg sjekke. Var det i krystallen med esper? Eller ga krystallen og espers bonus hver for seg? I så fall blir det da trippel. Endret 14. februar 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Krystallen fordi dragen 'Giruveganus' gir masse exp i seg selv, og den finnes der. Men 1.5x med esper pluss 2x med embroideret tippet blir 3x exp (i teorien). Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hmm, uansett greit å vite. Driver og lvler opp nå og grinding er ikke så gøy nei. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hva med å auto levle?Så på en sånn walktrough at det er en boss eller "rare" som kan gjøre det på hvis du ikke har drept den ennå. Bra for de som ikke gidder å levle, men det er jo litt juks syntes jeg da. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Auto levle hadde vært konge For eksempel Gambitsene kunne vært innstilt på at de skulle patroljere flere steder mens du gjorde andre ting. Men da er kanskje vitsen med spillinga lite eller hva? Endret 14. februar 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Se her for auto lvl This is an auto-leveling trick (meaning you leave the game on overnight and your characters will fight and level up automatically). Credit for the basic premise of this trick goes to Albedo Piazzola and Crimson Skys. A topic concerning this particular trick can be found on the Final Fantasy XII message boards at www.gamefaqs.com. The trick can begin once you have completed the Stilshrine of Miriam. You will need to be approximately level 30 or higher in order for this to work effectively. Here's how it goes: All you need to make sure you get before going to the Stilshrine is a pile of Remedies, I'd say 20 - 30 to be on the safe side. You also need to learn the Augment Remedy Lore 3 because these Remedies need to be able to remove the Doom status. Now, head to the Stilshrine and proceed to the "Ward of the Sword King." In this area there is a small chance a rare foe called "Negalmuur" will spawn. In order to make him spawn you must keep leaving and re-entering the Ward of the Sword King, killing all the enemies that inhabit it each time (otherwise it won't reset when you leave and there won't be a chance of Negalmuur spawning.) This whole back and forth process can take anywhere from a few minutes to an hour (or more if your luck is particularly bad) so get comfortable. When you eventually do encounter Negalmuur, you need to prepare your Gambits properly. This trick works because Negalmuur constantly spawns skeleton enemies forever that give experience when killed. These skeletons have less than 3000 HP while Negalmuur has a lot more. If you have your gambits set up as Foe: HP < 3000 -> Attack then you will always kill the spawns, but never the enemy spawning them. All your characters should be set up as following, with the following order priority: Self: MP < 10% -> Charge Self -> Haste Ally: Any -> Raise Ally: HP < 60% -> Cura Ally: Party Leader -> Remedy Ally: Any -> Esuna Self -> Decoy Foe: HP < 3000 -> Attack. The ONE exception is the party leader. his or her Gambit setup must be identical to this, except with the Self -> Decoy Gambit removed. The leader should be the only party member without Decoy. I'll explain the reasoning for these Gambits, and you can alter them if you wish (though this setup should be nearly perfect.) Most of the main ones are self-evident (keep the party healed, alive, and in good health). The reason for Decoy is as follows: Negalmuur occasionally casts the Doom spell (which kills you after ten seconds). If the party leader is hit with Doom (and dies) then a message pops up to switch leaders. This will pause the game and end your streak of auto-leveling. To avoid this, your non-leader characters cast Decoy on themselves and try to pull the Doom spell onto them. If they die it's no big deal, the Gambits will simply raise them. In the unlikely event that Doom DOES get cast on the main character (it happens on occasion), that's what the Party Leader -> Remedy is for (since Esuna will NOT remove the Doom status). You can basically auto- level as long as you have Remedies remaining. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg har vært der tror jeg men det kommer bare opp ca 30 40 eller noe. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg har ikke prøvd det selv, men det burde jo funke...Man får xp selv om fiendene er mye veikere enn deg bare det at du får heller lite. Hvis du lar det stå lenge nok så burde du få levla opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå