Gå til innhold

Final Fantasy XIII På PS3


Anbefalte innlegg

Okey, så den skal komme i løpet av 2008/2009/2010.

Kommer den til å bli like bra som tollern eller bedre?

Hvor bra blir gameplayet i forhold til CGI en?

Jeg vet at sammen med dette spillet skal de release flere spill som Final Fantasy X Versus III og Final Fantasy XIII Agito. det kommer kanksje flere også. Spennende at Square - Enix skal lage flere spill i samme nummer.

Dette er den nyeste FFXIII traileren: Her

Dette er den nyeste FFXVersusIII traileren: Her

Dette er Final Fantasy XIII Agito: Her

Ikke alt kommer på PS3 tror jeg. FFXIII skal vel komme på PS3 og kanksje Versus også men jeg vet ikke om Agito skal det. Det sies at den skal komme på mobil da.

Det var en liten opdatering. Diskuter gjerne dette. :cool:

Endret av PhoenixHunter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I det aller beste scenarioet så kommer den japanske utgaven av Final Fantasy XIII nærmere neste jul, rundt slutten av november eller midten av desember. Så tar det rundt 3 måneder før den amerikanske utgaven kommer, altså rundt i mars. Etter det uten noen grunn i det hele tatt, må Europa vente i 3-6 uker før vi spiller nøyaktig den samma versjonen amerika har.

Lenke til kommentar
I det aller beste scenarioet så kommer den japanske utgaven av Final Fantasy XIII nærmere neste jul, rundt slutten av november eller midten av desember. Så tar det rundt 3 måneder før den amerikanske utgaven kommer, altså rundt i mars. Etter det uten noen grunn i det hele tatt, må Europa vente i 3-6 uker før vi spiller nøyaktig den samma versjonen amerika har.

 

Spill til PS3 er sonefrie så det er jo bare å importere fra den amerikanske versjonen. Men enig i at det er døvt at Europa nesten alltid ligger bak USA.

Lenke til kommentar
Men enig i at det er døvt at Europa nesten alltid ligger bak USA.

 

Allt fordi franskmenn, tyskere, spanjoler, italienere og sikkert noen andre bare "MÅ ha det, bare MÅ ha det" på sitt eget språk. Og hva skjer med oss som har engelsk obligatorisk fra andre klasse på barneskolen eller de som har det som morsmål? Vi må vente ekstra. Lide pga deres behov. Dyrere er det også, siden vi blir prakket med en full språkpakke som har kostet masse tid og penger pr språk. Dessuten er det et par dager ekstra her i nordic takket være teite lastebilsjafører, i følge danske moderatoren Detroit på Insomniacgames forums...vel, god bless import og sonefri...

Lenke til kommentar
Men enig i at det er døvt at Europa nesten alltid ligger bak USA.

 

De tidene er heldigvis over. :)

Alt som USA (The Club-demo o.l.) fikk på PSN denne uken hadde vi ifjor.. HAHA...

 

Så vi satser på at heretter får vi alt sammen ett år før USA. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

De er godt på vei med spillet, men det er blir digert, og FF-spill har vel alltid hatt en syk utviklingstid. Når man booter opp FFX, så ser man at utviklingen spant over 99-01. Og gudene vite hvor mange år siden jeg prøvde finalfantasy-xii.com på random og oppdaget at det var for real...

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Men enig i at det er døvt at Europa nesten alltid ligger bak USA.

 

De tidene er heldigvis over. :)

Alt som USA (The Club-demo o.l.) fikk på PSN denne uken hadde vi ifjor.. HAHA...

 

Så vi satser på at heretter får vi alt sammen ett år før USA. :)

 

Hæh? Er dette ironi? Det aller meste av det jeg har lastet ned fra PSN har jeg fått gjennom min US account fordi det kom først der. Men i noen tilfeller har vel Europa vært først ute. Var det forresten ikke en FF-tittel som ble lansert før i EU enn i USA nå i høst.

 

Enig med Ramius. Jeg kjøper heller ikke forklaringen med oversettelse. Jeg har bitcha om dette før. Men jeg regner med at når man oversetter til engelsk så kan man samtidig oversette til andre språk. Eneste grunnen jeg kan tenke meg til at de venter med å oversette er at de vil se om spillet blir en suksess før de investerer i oversetting til enda flere språk. Men dette er jo tåpelig. Mange vil da ha importert spillet (meg for eksempel) og da vil oversettelse lønne seg enda mindre.

 

Da jeg importerte FF XII fra VGP.com fikk jeg forresten med instruksjoner på både engelsk og fransk. I Canada snakkes begge språk. Men ingen fransk tekst/tale i selve spillet. Litt synd egentlig, hadde forbedret fransken veldig med en gjennomspilling på det språket. Mais, c'est la vie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...