Gå til innhold

surroudnanlegg til Xbox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det anlegget der er ganske standard "dundreplast"anlegg.

Masse buldring, risting og relativt dyp og rund bass, men lite mellomtone.

Dette merker du veldig godt på musikk, der den snerrende lyden fra el-gitarer nærmest er borte.

Til spilling og film kan det sikkert duge, men jeg blir i alle fall lei av å høre på slike anlegg i lengden.

Har du 7000kr og litt mulighet for å strekke deg, så kan du komme bedre ut av det med en Dynavoice F6 pakke, eventuellt en Proson Reality pakke hvis du har dårlig plass.

En XTZ 99 W8.16 subwoofer skal gi mye og bra bass for prisen, mens alle surroundrecieverene HER skal kunne drive dette til å spille mye bedre enn den Pioneer pakka.

Du ender på litt over 7000, men så har du et veldig bra surroundanlegg til prisen.

Lenke til kommentar

Jo, det kan jo forsåvidt det, men lyden i et "orntli" surroundanlegg med separeate komponenter kan ikke Z-5500 måle seg mot.

Det er to helt forskjellige priser, men hvis du vil ha et anlegg som også klarer å gjengi musikk på en god måte, så vil jeg anbefale at du enten hoster opp nok penger til å kjøpe det anlegget jeg har foreslått over, eller at du bare kjøper stereo.

Stereo vil bli litt billigere, men fortsatt veldig bra.

Noe særlig billigere anlegg får du ikke enn det jeg har foreslått; i alle fall er det ikke vært en tusenlapp spart å kjøpe noe dårligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...