Noiz Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Trenger eit anlegg til Xboxen. Har 42" TV so eg sitter litt langt bak.. kan koste ca 7000 Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg gjetter du har Xbox 360... Fant dette anlegget på best-buy.no: http://www.bestbuy.no/product.asp?utm_sour...4215&site=6 Det er spesiallaget for Xbox 360, og holder helt sikkert til ditt forbruk. Noen andre får se på høyttalerne, for det kan ikke jeg noe om... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hva skal du bruke det til? Bare spill og film? For tror det Pioneer settet der kan bli litt kjipt å høre musikk på. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 mest xbox, men ser jo film på xboxen og Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det anlegget der er ganske standard "dundreplast"anlegg. Masse buldring, risting og relativt dyp og rund bass, men lite mellomtone. Dette merker du veldig godt på musikk, der den snerrende lyden fra el-gitarer nærmest er borte. Til spilling og film kan det sikkert duge, men jeg blir i alle fall lei av å høre på slike anlegg i lengden. Har du 7000kr og litt mulighet for å strekke deg, så kan du komme bedre ut av det med en Dynavoice F6 pakke, eventuellt en Proson Reality pakke hvis du har dårlig plass. En XTZ 99 W8.16 subwoofer skal gi mye og bra bass for prisen, mens alle surroundrecieverene HER skal kunne drive dette til å spille mye bedre enn den Pioneer pakka. Du ender på litt over 7000, men så har du et veldig bra surroundanlegg til prisen. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har også planer om å kjøpe anlegg til 360-en og har vurdert denne: Logitech Z-5500. Hva tror dere? Eneste er hvis jeg senere bestemmer meg for å kjøpe separat HD-DVD/Blu-Ray spiller så har jeg litt lite innganger, men det kan vel fikses med en optisk splitter? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jo, det kan jo forsåvidt det, men lyden i et "orntli" surroundanlegg med separeate komponenter kan ikke Z-5500 måle seg mot. Det er to helt forskjellige priser, men hvis du vil ha et anlegg som også klarer å gjengi musikk på en god måte, så vil jeg anbefale at du enten hoster opp nok penger til å kjøpe det anlegget jeg har foreslått over, eller at du bare kjøper stereo. Stereo vil bli litt billigere, men fortsatt veldig bra. Noe særlig billigere anlegg får du ikke enn det jeg har foreslått; i alle fall er det ikke vært en tusenlapp spart å kjøpe noe dårligere. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Dæven det var dyrt for en reciever! Har du erfaring med Proson Reality pakken? Jeg har ganske liten plass og de der ser bra ut, men jeg er ikke så god til å dømme etter specs, så vil være sikker før jeg kjøper. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Jeg har ingen erfaring; men det finnes ikke så veldig mange alternaltiver i den prisklassen. Men du har jo XTZs 80 serie, som du riktignok ikke får som pakkeløsning, men som bare kommer deg på 600 kroner mer. XTZ 80 Satelite og XTZ 80 Center. Ellers så er det jo bare å søke etter tester på google Endret 3. januar 2008 av Bluum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå