Anv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) han vil jeg skal høyreklikke på machine debuf manager, javel.. men den finner jeg ikke^^ Nei, CLSID'en har et friendly name som i hans eksempel var dette Machine Debug Manager. CLSID er en GUID (orker ikke forklare dette) men det har i alle fall et "forenklet navn" som du finner igjen ved å søke på CLSID'en, se i underpunktene for dette, du risikerer å søke gjennom hele registeret før du finner dette. Microsoft har lagt ut en løsning se nesten nederst på siden (Grant the correct permissions to the Network Service account), men det trenger jo ikke å hjelpe deg, men ville prøvd det uansett. Microsoft KB Endret 2. januar 2008 av Anvil Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 error kommer opp, men mye mindre en forrige gang, nå er det bare 1-2, ikke spam med 20-30. men windows tar fortsatt lang tid fra boot- til jeg kommer inn:( Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 ok, takk.. når jeg åpner DCOM Config. kommer det opp WARNING. alltså står wish to record blablabla.. skal jeg trykke ok eller cancel? In Component Services, double-click Component Services, double-click Computers, double-click My Computer, and then click DCOM Config. 6. In the details pane, locate the program by using the friendly name. If the AppGUID identifier is listed instead of the friendly name, locate the program by using this identifier. der jeg står fast og ikke helt skjønner hva han vil det jeg tror er at det er der den registry coden skal i bruk right? at jeg skal høyre klikke på den osv? Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 ser ut som error er borte nå gitt. men windows går fortsatt ikke så raskt når jeg logger inn osv.. menmen får vel bare leve med det har et annet problem, det er at det oppstår knitring i lyden når jeg spiller musikk, alltså lavtone musikk som litt rolig /rock osv.. med mye tone.. noen som har peiling på hva det kan komme av? hvertfall tusen takk for all hjelp^^ og sorry at jeg kviner som en unge, er bare frustrert over og sitte på en splitter ny pc med et lass av problemer.. ikke akkurat det man håper på når man har bygd seg noe splitter nytt^^ Lenke til kommentar
Anv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Bra det ble bedre! Med mindre du blir 100% fornøyd med XP så foreslår jeg at du legger inn en Vista 64bit i budsjettet ;-) Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 det skal jeg nokk gjøre ganske snart ja.. vil ikke sitte på den dritten her mer:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå