Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows loader i rundt 10-15 min på loading screen, så stopper alt opp

Anbefalte innlegg

ja men hør, jeg har 0 peiling på boot osv, spurte deg om jeg skulle ta, .izo eller .gz og det kommer opp som en winrar fil.. skjønner ikke driten for og si det sånn

og tror du jeg har noen som helst sjangs om jeg går og klager til netshop, hvor jeg kjøpte windows osv, at jeg bare har problemer og kanskje kan få vista av dem, eller er det bare og drømme? kanskje prøve og kontakte microsoft?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

helt serriøst, jeg er forvirra, nei greia er at når jeg skriver inn den komanden, kommer det opp et vindu sånn på 1 sekund og lukker seg med en gang.. ting som ipconfig osv skjer det samme med.. så er nokk noe galt ja^^

og feilmeding i enhetsbehandling, vil da si devince manager? har engelsk xp..

den error lista starter så tidlig som 27.28 desember:S

Endret av lunnr
Lenke til kommentar

bruker ikke egent netverkort, bruker det som er intergrert i hovedkortet, og den guiden, han fyren må ha jævelig bra lesekunskaper, for og drive og bla i register etter jeg går in i CSID.. det er som og finne en snøball i sahara.. jeg leter og leter, men klarer ikke finne den 555f filen, eller alltså starten av filen

Lenke til kommentar

nei gitt, er stuck på der han sier jeg skal velge og ComponentServices->DCOM Config

Properties->Changed view to details.

Found match for:

{B1B9CBB2-B198-47E2-8260-9FD629A2B2EC}

Properties->Security->Launch and Activation Permissions->Custom->Add local

activation for local service account.

kom inn der, men skjønner ikke mer:(.. blir rett og slett forbanna på meg selv

Lenke til kommentar

Microsoft har vel praktisk talt sluttet med support på XP og XP 64 var aldri bra på drivere, men det hjelper jo ikke å være etterpåklok.

Den billigste måten å få Vista på er å kjøpe en OEM versjon sammen med en harddisk.

Hvilke programmer/nettverksenheter har du installert når du ser bort fra de driverene som fulgte med HK?

Lenke til kommentar

faen og, jeg skjønner 50% av det han mener, men jeg blir stuck der han sier

Components Services. Expand the Component Services branch then expand “Computers”, “My Computer”, and “DCOM Config”. Right-click on "Machine Debug Manager" (or whatever your CLSID represents) and choose Properties. Click on the Security tab and under “Launch and Activation Permissions” select “Use Default”. Click OK, close the Component Services window. The error should disappear now

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...