Nemesis90 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 ja men hør, jeg har 0 peiling på boot osv, spurte deg om jeg skulle ta, .izo eller .gz og det kommer opp som en winrar fil.. skjønner ikke driten for og si det sånn og tror du jeg har noen som helst sjangs om jeg går og klager til netshop, hvor jeg kjøpte windows osv, at jeg bare har problemer og kanskje kan få vista av dem, eller er det bare og drømme? kanskje prøve og kontakte microsoft? Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) helt serriøst, jeg er forvirra, nei greia er at når jeg skriver inn den komanden, kommer det opp et vindu sånn på 1 sekund og lukker seg med en gang.. ting som ipconfig osv skjer det samme med.. så er nokk noe galt ja^^ og feilmeding i enhetsbehandling, vil da si devince manager? har engelsk xp.. den error lista starter så tidlig som 27.28 desember:S Endret 2. januar 2008 av lunnr Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Dette blir litt håpløst viss kunnskapen ikke er over helt basic. Her er forklaring på den feilen. http://www.eggheadcafe.com/software/aspnet...hinedefaul.aspx Men om det er det som gjør pc treg er ikke lett og si. Endret 2. januar 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 vel, jeg er ikke total nybegyner ,men ja, når jeg sitter på engelsk xp og leser guider på norsk syns jeg blir noe helt annerledes, dessverre. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Disable alt av nettverk i bios. Ta ut nettverkort viss du bruker det. Boot se om det går greit da. Bare for og se om det er grunnen. Også deaktivere i enhetsbehandeling. Endret 2. januar 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 bruker ikke egent netverkort, bruker det som er intergrert i hovedkortet, og den guiden, han fyren må ha jævelig bra lesekunskaper, for og drive og bla i register etter jeg går in i CSID.. det er som og finne en snøball i sahara.. jeg leter og leter, men klarer ikke finne den 555f filen, eller alltså starten av filen Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 vel, gikk inn i bios og der er det rett og slett ikke noe som jeg ser som skal gå ann og slå av av nettverk, eneste som det sto nettverk på var boot options. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 driver litt i regedit nå, så skal prøve meg fram.. fant til slutt den greia på CSID Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 nei gitt, er stuck på der han sier jeg skal velge og ComponentServices->DCOM Config Properties->Changed view to details. Found match for: {B1B9CBB2-B198-47E2-8260-9FD629A2B2EC} Properties->Security->Launch and Activation Permissions->Custom->Add local activation for local service account. kom inn der, men skjønner ikke mer:(.. blir rett og slett forbanna på meg selv Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Advance. onboard device configurtion. onboard 1 nvidia disable onboard 2 nvidia disable Sånn er det hvertfall på asus 680i Endret 2. januar 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Microsoft har vel praktisk talt sluttet med support på XP og XP 64 var aldri bra på drivere, men det hjelper jo ikke å være etterpåklok. Den billigste måten å få Vista på er å kjøpe en OEM versjon sammen med en harddisk. Hvilke programmer/nettverksenheter har du installert når du ser bort fra de driverene som fulgte med HK? Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 jaja,flott at han fyren som skriver den guiden jobber for nasa og kan gjøre alt det i blinde, flott han ikke kan lage noe bilder osv så man hvertfall kan se hvor han går.. helvette og Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 har innstalert nyeste driver til hovedkortet bare, da funket alt av nettverk osv.. og den driveren skaffet jeg fra evga sin hjemmeside. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 jeg får ikke opp noe slikt snippsat,nå har jeg prøvd og følge den guiden, la til meg som bruker på component service, som jeg tror var rett.. men error kommer ennå Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 nei faen jeg føler meg latterlig dum, bare ikke gidd og waste tid på meg.. er jeg som har blitt lurt og kjøpt pc til 20000 lapper med xp 64 bit, gamle pcen min som er 5 år gammel yter bedre en denne atm, sier vel alt. Lenke til kommentar
Anv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Sjekk denne linken, siste posten på siden 10016 error Kan hende det er den samme infoen som det var linket til tidligere men var i alle fall kortere. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 jeg bare klarer ikke og få med meg alt hva de mener, er ikke så god i engelsk.. så jeg får vel bare sitte her på en halveis pc, fy faen jeg angrer noe jævelig på det jeg har gjort.. helvette og Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 faen og, jeg skjønner 50% av det han mener, men jeg blir stuck der han sier Components Services. Expand the Component Services branch then expand “Computers”, “My Computer”, and “DCOM Config”. Right-click on "Machine Debug Manager" (or whatever your CLSID represents) and choose Properties. Click on the Security tab and under “Launch and Activation Permissions” select “Use Default”. Click OK, close the Component Services window. The error should disappear now Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 han vil jeg skal høyreklikke på machine debuf manager, javel.. men den finner jeg ikke^^ Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 greit gjort det nå, som han sier.. men jeg får fortsatt error.. jaja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå