natolars Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hei! Jeg skal kjøpe ny PC til sommeren, men jeg vet ikke hvilket kabinett jeg bør velge? Jeg vet bare at jeg må ha et kabinett med god plass, god strømforsyning og STØVFILTER...! Utseende spiller ikke så stor rolle, med det skader jo ikke med et "tøft" kabinett... Tips? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Vapochill. (Hvis det er for dyrt, kan det være en fordel å fortelle hvor mye penger du har tenkt å bruke) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Vapochill. (Hvis det er for dyrt, kan det være en fordel å fortelle hvor mye penger du har tenkt å bruke) Prometeia hvis du skal gå høyere opp i pris Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Prometeia er vel ikke et kabinett? Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 lian li hvis man vil opp i pris, men chieftech (veit at ALLE har det) er jo bra. har det selv, og er kjempefornøyd! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Prometeia er vel ikke et kabinett? Er jo samme som vappo så jeg tror du kanm få det med og uten... Lenke til kommentar
Chief Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Får nesten ikke tøffere kabinett en nye Har et Xaser II selv og er storfornøyd. Det bygger på Chieftec's Dragon serie, men de har moddet det og de lager det i aluminium. De lager vel noen versjoner som er i stål også, men hvem vil vel ha det? Microplex skal få inn toweret, men usikker på når! Men det toweret har alt! Så det ville jeg valgt uten å stusse engang! Og det er ingen som har det heller! Iallfall ikke enda! -Chief- Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Suntek Kabinettet ser helt konge ut (pass på å skaffe en 92mm vifte, en 80mm vifte og en til å putte i en pci plass fra 3dfxcool.no, ihvertfall hvis du skal overklokke) Nevnte jeg at for å feste hk, hdd, cdrom, floppy osv trenger du EN skrue? Det er også en tommelskrue for å feste døra (ikke nødvendig) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Har selv chieftec fulltower, og er meget fornøyd. Det har ikke støvfilter, men det burde gå greit å få montert det foran inntaksviftene i front ( bak plasten, men foran metallet er det et fint tomrom) Kabinettet er stort nok, skal litt til at det blir for lite. Solid er det også. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Det har ikke støvfilter, men det burde gå greit å få montert det foran inntaksviftene.... Rapp noen nylonstrømper fra dama, bruk saks og tape, fest på utsiden av metallet foran viftene og monter før tyveriet blir oppdaget Har et slik fulltower, og er storfornøyd. Hvis det skal mekkes mye i kabinettet, kan det være en fordel å velge et med uttrekkbar skuff for hovedkort. Lian Li er pene greier og har støvfilter også, men merk at fulltowerene her er en mellomting mellom full og miditower. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Compucase kabinettene er mye lik Cheiftec, men har noen fordeler. Lett rensbart støvfilter 12cm kabinettvifter uSB/Audio i front Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå