SondreR Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Heisann. Jeg har denne PC-en fra Acer og vil gjerne ha bildet ( og kanskje lyden, men det er ikke så viktig ) til Coop-TV-en som er omtalt her. Jeg vet at det ikke er et sjakktrekk å kjøpe en PC fra Coop, men jeg er fonøyd med TV-en jeg har. Jeg vil altså ha bildet fra laptopen over på PC-en. Funker denne kabelen her mellom disse da? Det går riktignok ikke lyd over da, for da må jeg vel ha noen HDMI-kabler eller noe slikt. Og PC-en min har vel ike mulighet for noen slike nyere kabler? Jeg har uansett et bra anlegg, så lyd er ikke så nødvendig. Og jeg har hørt at kvaliteten på bildet ikke vil bli så veldig, men jeg satser på at man fint skal kunne se hva som er på skjermen, i alle fall Selv om TVen har to PC-innganger, er den ikke spesielt godt egnet til PC-bruk. Dette fordi oppløsningen bare er på 800/600, mens de fleste PCer i dag bruker 1024/768 eller 1280/768. Når det er sagt: Også mange av de store billigplasmaene (for eksempel de fleste 42-tommerne til rundt 20.000 kroner vil vise PC-bilder best med en slik oppløsning). Hva tror dere? Vil den nevnte kabelen funke? Eller har dere bedre alternativer? Endret 2. januar 2008 av SondreR Lenke til kommentar
SondreR Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Fikk svar et annet sted. Kabelen skal funke. Endret 2. januar 2008 av SondreR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå