Petrvs Romanvs Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Kamerat av meg spurte om 2900 var grei på følgende maskin: PIII 1GHz Asus TUV4X 512MB SDram 20 GB HDD DVD-rom/ CD-brenner Matrox Millenium G400 Dualhead Floppy, Lydkort, Nettverkskort og kabinett/PSU. Synes selv at prisen er helt ok når han primært ser divx og surfer. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 For mye - 2500,- er passe, men hvorfor spør du ? 2900,- er jo ikke snyteri hvis den er kjørt uklokka og brenner/dvd har noenlunde specs, men stivt som sagt. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Spurte for jeg var i tvil, hk, psu og prosessor var under et år gammelt... ikke overklokka, sa han skulle slå til. Men nå er det gjort så... Lenke til kommentar
snorri Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 som jeg har sagt utallige ganger før til andre her på forumet som skal selge noe datarelatert. start med en høy pris, det finns flere tusen n00bs der ute som vil gjerne gi 2900 for den pc'en der. personlig hadde jeg startet på 3400 på bruktmarked.no, og satt ned prisen for antall dager som går uten at du får noen tilbud. sikt høyt, så scorer du også høyt. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå