Gå til innhold

Batteriet på Nokia 6300?

Anbefalte innlegg

Under brukerenes erfrainger i prisguiden er det veldig mange som klager over at batteriet er så dårlig.

Under detaljene ser jeg at Nokia opplyser en samtaletid i GSM nettet på 3,5 timer samt en maks hviletid på 348 timer.

Det er kanskje ikke så lett å finne ut da telefonen brukes daglig, men er det noen som vet ca hvor mye lavere hviletiden er?

Endret av eivindhetalnd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har vært en kjent feil med programvaren at telefonen har hatt dårlig batteritid. I utgangspunktet er den i alle fall veldig god.

De som jeg har fått klager på(Jobber i mobilbutikk) har hatt batteritid ned til i underkant av to dager, men de som er fornøyde har rundt 4 dager med aktiv bruk.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt denne telefonen og var veldig fornøyd utenom batteritiden. Det varte maks 1 dag, nå har muttern overtatt den og klager over det samme.

Ellers syntes jeg det blåe lyset som blinker på siden av telefonen når man har fått mld/anrop, var ganske irriterende når man var i et mørkt rom. Som feks når man skal sove! :)

Ellers en veldig fin telefon! :D

Lenke til kommentar

Har hatt kona sin på rep 2 ganger uten at det har blitt bedre. oppgradert SW og alt, men ingen forskjell. CRAP! Ellers bra telefon.

Hadde det ikke vært for at hun synes den er bra (men dårlig batt.), så hadde de fått den i retur for lenge siden!!!

Varer ca 2 dager med SMS-bruk og et par korte samtaler, 1 dag med litt lengre samtaler (20 min totalt og SMS som vanlig).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...