Killer Instinkt Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Når jeg klikker på en exe fil så skjer det ingen ting! hva må jeg gjøre for å få til å kjøre prog`z??? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Installere og konfigurere Wine. http://www.winehq.com/ Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 chmod +x filnavn.exe, dersom du er 100% sikker på at det ikke er et virus...... Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 trukke det er noe virus nei :wink: forstår meg ikke så mye på linux enda så :-? ! lastet ned Lindows OS SP2 som jeg skall prøve! noen som har kjenskap? Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 hvordan instaleres wine? det var jo bare en hau med filer og txt filer! Lenke til kommentar
Stim Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Se etter readme Bruker å hjelpe. Eller som noe ville sagt: RTFM. E... Mandrake er vel ute i 9.0V. Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 fins ikke noe rdme :x Lenke til kommentar
Stim Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 "man wine" i et konsoll vindu (Tilsv. dos vindu) Prøv med wine prognavn.exe. Eventuelt wine install.exe Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 d fins itj nå som heite .EXE ein gång kun ei reg fil! Lenke til kommentar
Stim Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 men i f** ka du gnåle med da. Dette gidder jeg ikke mer av. Skal du ha hjelp så får du jobbe mer med postingen din. 1 Hva er det du skal kjøre i Mandrake? Eks. Jeg kjører kazaa. Slik: wine kazaa.exe 2 du har installert OS'et? Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 sån å forstå! hadde no noen planer om å prøve Q3 først da men... ja jeg har lagt in OSet! Lenke til kommentar
Stim Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Se det var bedre! OS'et installert og du vil kjøre Q3. Det var det du skulle ha spurt om med en gang. Lenke til kommentar
Stim Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 http://groups.google.com/groups?hl=no&lr=&...UTF-8%26hl%3Dno Her har du en link på google som kan hjelpe deg. Det jeg søkte på var "linux quake3" Lenke til kommentar
power Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Når jeg klikker på en exe fil så skjer det ingen ting! hva må jeg gjøre for å få til å kjøre prog`z??? Har du installert linux for å kjøre windows programmer ??? Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hvis du hadde sjekket litt rundt, så hadde du funnet ut at Q3 har en egen patch til linux, denne finnes på www.fileplanet.com, bare søk på quake 3 linux, og last ned siste linux pointrelease. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Kanskje du skulle sjekket ut hva Linux er før du installerte det, det krever litt mer enn bare point-and-click... Desutten er du gamer? I så fall kanskje du bør gå tilbake til Windows XP (noe jeg ikke anbefaler). Trivelig å se flere og flere prøver Linux. Stå på mann!! Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 jævli kjækt at fålk e utidi når dæm spør om jøp d e greit nåkk at æ itj e nå software ækspert! d æ kainj d e om hardware! Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hvis du skriver Norsk så går det ann å lese hva du skriver! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Den z-en likte jeg ikke. Warez hakz Proggz, trodde den var et kjennetegn for ulovelige ting, og mandrake er jo gratis da blir det en vanlig S :wink: Var kanskje litt pirkete der Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 stemmer d! jeg er jo trønder så jeg har lett for å skrive med litt sleng 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå